Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، استانداری تهران در مورد رقابت های فوتبال به دلیل گرمی هوا در ساعات پایانی شب مشکلی ندارد و برای این اتفاق راهکار هم دارد.

با توجه به برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بر این است که دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۲۰:۵۵ آغاز شود؛ از طرفی دیدار دو تیم سایپا و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۵۰ امشب آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تداخل در زمان برگزاری این دو دیدار با یکدیگر، قرار است که دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سایپا از شبکه سوم سیما و دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از شبکه ورزش پخش شود و این اتفاق باعث تداخل پخش نیمه دوم بازی استقلال و نیمه اول بازی پرسپولیس خواهد شد.

 سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مدعی شده که به دلیل اجرای قانون منع تردد شبانه توسط پلیس در پایتخت نمی‌توانیم زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک را تغییر بدهیم.

اما نکته جالب اینجاست که سابقه برگزاری مسابقه فوتبال در ساعت بعد از اجرای طرح شبانه منع تردد پلیس در پایتخت وجود دارد و استانداری تهران برای این موضوع راهکار ارائه داده است و طبق قانون تیم ها و عوامل اجرایی و بازیکنان دو تیم می توانند از روز های قبل با اخذ مجوز  از فرمانداری در ساعات پایانی شب تردد داشته باشند؛ لذا پیش از این هم دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته ۲۲ لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و مشکلی از این بابت پیش نیامد.

گفتنی است که بازی‌های لیگ به دلیل انتشار ویروس کووید ۱۹ بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه‌های برگزار می‌شود و قانون منع تردد شبانه پلیس هیچ تاثیری بر روی روند برگزاری دیدار‌های فوتبال در پایتخت ندارد.

سازمان لیگ فوتبال هم می‌تواند در اقدامی اسامی و مشخصات خودروی برگزار کنندگان دیدار‌های لیگ برتر فوتبال را به نیروی انتظامی بدهد و برای تردد این افراد از پلیس پایتخت به راحتی مجوز تردد اخذ کند.

بیشتر بخوانید

تداوم اجرای قانون منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

لغو منع تردد شبانه در نیمه ماه رمضان/ آیا پیک پنجم کرونا در راه است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال منع تردد شبانه دیدار دو تیم تردد شبانه منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال