Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در جمع قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز با بیان اینکه در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا یکی از برنامه‌های مد نظر ریاست معظم قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین اژه ای گسترش عدل و عدالت، مبارزه جدی تر، قاطع‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه‌ها است گفت: لازم است در دوران جدید دستگاه قضائی، قضات دادگستری استان در راستای فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب و ریاست معظم قوه قضائیه در برخورد با مفسدین قاطعانه تر و بدون تبعیض، سرسوزنی اغماض و چشم پوشی نکنند و در چارچوب قانون در همه عرصه‌ها با فساد مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبودهای موجود، برهم افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضائی به مراجعان در دوران تحول و تعالی دستگاه قضائی و نیز اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر داشتن روحیه و مواضع انقلابی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان فارس به ویژه کارکنان دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز علیرغم داشتن روحیه انقلابی قاطعانه از مواضع انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مواضع رهبرمعظم انقلاب دفاع کنند.

وی در این بازدید سرزده بر محور قرار گرفتن کار جهادی تأکید کرد و افزود: دستگاه قضائی حامی و پشتیبان مردم در احقاق حقوقشان است بنابراین باید با روحیه انقلابی، رعایت نظم و انضباط، دقت و سرعت در رسیدگی‌ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌های مهم و امنیتی زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضائی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بخش زیادی از امنیت شیراز در گرو اهتمام و تلاش قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و ضابطان دستگاه قضائی است از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ویژه دکتر ساداتی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز قدردانی کرد و گفت: کاهش آمار پرونده‌های قضائی، نظم و انضباط اداری، به روز بودن اوقات رسیدگی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا و تکریم ارباب رجوع نشان از عملکرد مطلوب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز است.

کد خبر 5254773

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سيد كاظم موسوي دادگستری فارس مبارزه با فساد اقتصادی ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه قطعی برق گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل عکس استانها شیراز مصرف برق واکسن کرونا دادگاه انقلاب اسلامی شیراز قضات و کارکنان دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است