Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدرضا احسانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف ترویج فرهـنگ والای عاشورایی، شناسایی و شـــکوفایی استعدادهای تازه و بهره‌وری از تجربیات ارزنده پیشکسوتان حوزه نمایش، دهـــمین همایش نمایشنامه‌خوانی استان در شهرستان فامنین برگزار می‌ شود.  

وی خوانش نمایش‌نامـــه‌های دست نویس و چاپی برگرفته از مــکتب عاشورایی و امام حسین (ع) را محور این همایش عنوان کرد و گفت: بر اساس شرایطی که در فراخوان اعلام شده، حداکثر خوانش‌گــران برای هر متن پنج نفر مشخص شده و استفاده از هر گونه طراحی صحنه، نورپردازی، گریم، لباس، موسیقی، جـــلوه‌های ویژه و بصری در خوانش نمایش‌نامه غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی با بیان اینکه جشنواره مرحله‌ بازخوانی نداشته و ارزیابی از طــــریق آثار ضبط شده بر روی لوح فشرده انجام می شود خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۲۵ مردادماه فرصت دارند درخواست کتـبی تقاضای شـرکت در هـمایش، رضایت نامه‌ نویسنده نمــایش‌نامه به همراه سه نسخه لوح فـشرده تصـــویری از اجـرای خـوانش نمایش‌نامه را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: انتخاب آثار و اعلام پذیرفته شدگان نهایی پنجم شهریورماه بوده و همایش روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور در فامنین برگزار می‌شود. 

دبیـرخانه این رویداد عاشورایی در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا شهر همدان واقع شده است. 

برچسب‌ها عاشورای حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایشنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایشنامه عاشورای حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها