Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از رویترز، در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده که امروز (شنبه) در موگادیشو، پایتخت سومالی رخ داد دست کم نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش منابع محلی این خودروی بمب گذاری شده که در مسیر حرکت کاروان رئیس پلیس پایتخت قرار گرفته بود، در منطقه شلوغی در پایتخت سومالی منفجر و باعث جان باختن دست کم ۸ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامل فرهان قارول، رئیس پلیس پایتخت که هدف این حمله بود، از این حادثه جان سالم به در برد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است. گفته می‌شود گروه تروریستی الشباب متهم این حادثه است، زیرا این گروه مرتباً در کشورهای شاخ آفریقا عملیات تروریستی و بمب‌گذاری انجام می‌دهد.  

گروه تروریستی الشباب در سال ۲۰۰۴ تأسیس شده و دارای گرایشات فکری وابسته به گروه تروریستی القاعده است. این گروه در تلاش برای براندازی دولت مشروع سومالی است و از آن زمان تاکنون عملیات‌های تروریستی زیادی را در موگادیشو و دیگر شهرهای سومالی انجام داده و شمار زیادی از افراد قربانی این حملات شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1102507 برچسب‌ها سومالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سومالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره هم اکنون با انتشار خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز از وقوع یک حادثه امنیتی در شهر ورشو واقع در لهستان خبر داد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یک فرد ناشناس ۳ ماده آتش زایی را به سوی یک کنیسه متعلق به یهودیان پرتاب کرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 6094472

دیگر خبرها

  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • بازخوانی یک جنایت
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه