Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – لوگوی فدراسیون فوتبال به عنوان نشان رسمی این فدراسیون، بعد از سال‌ها وعده و وعید با شکل و شمایل جدیدی رونمایی خواهد شد.  این لوگو فردا (یکشنبه) در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به رای گیری گذاشته می‌شود و بعد از تایید اعضا، به طور رسمی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. 

این اتفاق در حالی انجام می‌شود که حدود دو سال قبل و در زمان ریاست مهدی تاج و دبیرکلی محمدرضا ساکت، تغییرات روی لوگو کلید خورد و بعد از فراخوان این فدراسیون برای ارسال آثار پیشنهادی، طرح پیشنهادی یک شرکت به هیات رئیسه وقت راه یافت اما مورد تایید اعضا قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از استعفای ساکت و تاج و همینطور روی کار آمدن بهاروند و محمدنبی که با تغییرات اساسنامه این فدراسیون همراه بود، تغییر لوگو به فراموشی سپرده شد. 

حالا بعد از گذشت دو سال و روی کار آمدن مدیریت جدید، شهاب‌الدین عزیزی خادم در سفر اخیر خود به کرمان از تغییر لوگو بعد از سال‌ها خبر داده است که فردا نهایی خواهد شد. 

لوگوی کنونی فدراسیون فوتبال فاقد شاخصه‌ها و طراحی لازم و به روز برای معرفی هویت و تاریخ فوتبال ایران است و در سال‌های گذشته هواداران بارها به این لوگو انتقاد کرده و خواستار تغییر آن شده بودند. 

هنوز تصویری از این لوگو به بیرون درز نکرده و باید منتظر رونمایی از این طراحی جدید و واکنش هواداران فوتبال ملی ماند. 

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال سرانجام با رفیق سابق کی‌روش بی‌حساب شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی