Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم پزشک موذنی از شروع به کار بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب زاهدان خبر داد و گفت: این بیمارستان فعلا با ۵۰ کادر درمانی نیروی زمینی ارتش فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است ۶ تیم دیگر با همین استعداد در این بیمارستان فعالیت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی در گفت و گو با ایرنا درباره آخرین اقدامات نیروی زمینی ارتش برای مبارزه با ویروس کرونا و مشکلات کم آبی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در نخستین روز  حضور امیر سرتبپ حیدری،  در این استان،  جلسه‌ای با رییس ستاد بحران استان و روسای دانشگاه‌ها در لشکر ۸۸ برگزار و مشکلات را احصا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش از تقاضا برای مخزن اکسیزژن خبر داد و گفت: در این زمینه قرار شد دو مخزن ۱۰ تنی و سه مخزن ۲۵ و ۳۰ تنی در زابل، سراوان، خاش و زهدان نصب کنیم که قرارداد آن را امضاء کردیم و این کار عملیاتی شد.
امیر سرتیپ دوم موذنی گفت: علاوه بر این، درخواست صدهزار کیت تست تشخیص کرونا کرده بودند که آنها را وارد کردیم و این کار هم انجام شد. ضمن اینکه غربالگری و بیماریابی را در روستاهای دور افتاده شروع کردیم.
رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش یادآورشد: در حال برپا کردن سه بیمارستان صحرایی در زاهدان، زابل و خاش هستیم که کارهای اجرایی و عملیاتی آن شروع شده است.
وی در ادامه از شروع به کار بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب(ع) زاهدان خبر داد و گفت: به دلیل کمبود کادر درمانی این بیمارستان ساخته شده فعالیت خود راآغاز نکرده بود که فعلا با ۵۰ نفر کادر درمان ارتش شروع به کار کرد که تا ۵ صبح امروز(شنبه) ۹ بیمار در آن بستری شدند. قرار است ۶ تیم پنجاه نفره در این بیمارستان مشغول کار شوند که فعلاً با ۵۰ نفر کار را شروع کردیم.
امیر سرتپ دوم موذنی در ادامه به بحث آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در بحث آبرسانی هم وارد عمل شدیم حدود ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر لوله کشی و ترمیم آبرسانی در منطقه نزدیک زابل انجام خواهد شد.
وی افزود: تیم‌های مردم یاری ارتش هم از دیروز فعال شدند و با معتمدین محله‌های روستای شیرآباد و پنج روستای دیگر جلسه برگزار کردیم و نقاط محروم و کم‌برخوردار را پیدا کردیم.
رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش یادآورشد: از امروز تیم‌های درمانی و پیشگیری، غربالگری، بیماریابی، تست کرونا و هم توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده مستقر شدند. این اقداماتی بود که تا الان انجام شده و ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم این بیماری را در این استان ریشه کن کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نزاجا ارتش جمهوری اسلامی ایران استان سیستان و بلوچستان نیروی زمینی ارتش شروع به کار کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان