Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه اشرف حکیمی اخیراً بعد از یک سال حضور در اینتر، راهی پاری سن ژرمن شده است، مدیر برنامه های این بازیکن از رویای حضور در رئال مادرید می گوید.

اشرف حکیمی، محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید که بعد از مدت ها حضور قرضی در تیم های مختلف، سرانجام به صورت دائم از این تیم جدا شد، بعد از تجربه قهرمانی در سری آ، فصل آینده را در پاری سن ژرمن توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، رئال مادرید در تابستان امسال از حق بازخرید این مدافع مراکشی چشم پوشی کرد، و حالا الخاندرو کامانو، مدیر برنامه های او در این خصوص می گوید:

رئال مادرید این حق و اولویت را داشت که اشرف حکیمی را برگرداند، تا اینکه پاری سن ژرمن و اینتر از نهایی شدن معامله خبر دادند. ما این خیال و رویا را حفظ می کنیم که اشرف روزی به رئال مادرید بازخواهد گشت چون او در مادرید به دنیا آمده و در مادرید هم رشد کرده است و به عنوان هدف نهایی، او دوست دارد که روزی به رئال مادرید برگردد.

چلسی هم برای جذب اشرف پیشنهاد داده بود. شاید این واقعیت که آنها مدافع عنوان قهرمانی فعلی اروپا هستند، موجب عقب نشینی بازیکن شد.

انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن

ما از انتقال سرخیو راموس بسیار خوشحال هستیم.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! محسن خلیلی در طرفداری: دو بار گریه کردم، یک بار وقتی رباط دادم، یک بار وقتی به پرسپولیس گل زدم! امیدها برای حضور عیسی آل کثیر در دربی زنده شد برنامه کامل رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو تمام رویارویی های تاریخ ایتالیا و انگلیس داستان فراموش شده ادر؛ زننده گل قهرمانی یوروی پرتغال از کجا آمد و الان کجاست؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و هواداران و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل این مسابقات را تماشا کند.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که هواداران و بازیکنان رئال مادرید در روزهای گذشته با توجه به نتایج چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ که در اکثر موارد با پیروزی این تیم همراه بوده کری‌های بسیاری برای تیم حریف خوانده‌اند.

و این بار نوبت به راموس رسیده است که یکی از جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین تقابل‌های دو تیم را در صفحه اینستاگرامش یادآوری کند، دیداری به یاد ماندنی که با گلزنی او و سود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان و کسب دهمین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها همراه بود.

رئال مادرید که در آن زمان هم کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی روبروی بایرن به میدان رفت و موفق شد این تیم را که در آن زمان تحت هدایت پپ گواردیولا بود با چهار گل از سر راه بردارد و راموس با انتشار پستی مربوط به آن زمان به شیوه خودش برای بایرن کری خواند.

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه