Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوج رومینا زینالی و ماندگار فرزامی عنوان قهرمانی مسابقات هزار امتیازی تنیس را به نام خود ثبت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس، دهمین روز رقابت‌های تنیس هزار امتیازی بانوان با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال بخش دونفره ادامه یافت.

با برگزاری فینال این مسابقات تیم رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه 2 بر 6 و یک بر 6 زوج سارا آزاددوست و شهرزاد بانی سعید را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زوج آزاددوست و بانی سعید نایب قهرمان شدند و تیم‌های پرنیا رکن‌آبادی و آنیتا مهره‌کش و تیم نیلی عطفی و پادنا قورچیان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

همچنین در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی، ماندگار فرزامی با نتیجه 3 بر 6 و یک بر 6 از سد شهرزاد بانی سعید عبور کرد و سارا قبادی با نتیجه صفر بر 6 و یک بر 6 مقابل فاطمه سادات زنجانی شکست خورد. 

به این ترتیب ماندگار فرزامی و فاطمه سادات زنجانی فردا برای کسب عنوان قهرمانی بخش انفرادی با هم دیدار می‌کنند. 

این مسابقات با‌ حضور 118 تنیسور از 11 تیر ماه در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می‌رسد. 

یادآور می‌شود، سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده لعیا خیام‌باشی است.

برادران عالمیان، نمایندگان ایران در تنیس روی میز قهرمانی جهان

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس فدراسیون تنیس ماندگار فرزامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر