Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در دومین جلسه مدیریت مصرف برق کشور خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با نهاد‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد و نیز اتحادیه‌ها و اصناف برای کاهش مصرف برق شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور،دومین جلسه مدیریت مصرف برق کشور بعد از ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تأکید مجدد بر مدیریت مصرف به منظور جلوگیری از قطع برق و خاموشی ها، اظهار امیدواری کرد: با اجرای مصوبات دولت، تداوم همکاری مردم و بهره گیری از راهکار‌های ارائه شده، کشور از این مقطع حساس که با اوج مصرف برق مواجه هستیم با کمترین هزینه عبور کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی وزارت نیرو در خصوص کاهش مصرف برق توسط واحد‌های صنعتی بزرگ، همکاری مردم و همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای مصوبات دولت برای مدیریت مصرف برق قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین عملکرد رسانه ملی را در روز‌های اخیر در آگاهی بخشی به جامعه موثر و مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با نهاد‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد و نیز اتحادیه‌ها و اصناف برای کاهش مصرف برق شد.

در این جلسه که وزرای کشور، نیرو، نفت و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند پس از ارایه گزارش تفصیلی وزارتخانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع برق توسط نیروگاه ها، راهکار‌های کمک به صنایع به منظور جلوگیری از کاهش تولید، برخی قطعی‌های موردی برق و پیشنهادات و پیش بینی‌ها در خصوص مدیریت بهینه مصرف انرژی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: جهانگیری: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی است

انتهای پیام/

برچسب ها: اسحاق جهانگیری مصرف برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری مصرف برق معاون اول رییس جمهور کاهش مصرف برق مدیریت مصرف وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مشارکت مردم در همه زمینه‌ها به موفقیت منجر خواهد شد، لذا از ظرفیت مردم باید در بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

 مهدی رمضانی، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر، نقش آفرینی و سهم خودشان را در این حوزه ایفا کنند، اظهار کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد قابل احترام است، اما این نهادها کارکرد صحیح خودشان را در اغلب موارد به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام نداده اند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تحقق شعار سال تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در حوزه‌هایی که مردم مشارکت مردم داشته‌اند،  موفق بوده‌ایم و اکنون نیز یکی از حوزه‌های جدی که باید از ظرفیت بی بدیل مردم استفاده شود، مبارزه با مواد مخدر است.

رمضانی با تأکید بر نقش آموزش در آگاه سازی جامعه ادامه داد: آموزش و پرورش با دعوت از اصحاب فکر و نظر سعی کند جامعه هدف خود را در زمینه آسیبهای مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکید بر غربالگری درست و هدفمند در کمپ های ترک اعتیاد، اظهار کرد: در حوزه ترک اعتیاد یک چرخه مالی معیوب وجود دارد و این باید اصلاح شود، ضمن اینکه مکانی جدا برای معتادان با بیماری خاص ایجاد شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد