Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نبرد کانر مک گرگور با داستین پویریر بدون شک جذابیت ویژه ای خواهد داشت.

رویداد UFC 264 بامداد یکشنبه آغاز می شود.

به گزارش طرفداری، رویداد UFC 264 از بامداد یکشنبه و از ساعت 02:30 آغاز می شود و در مهمترین جدال و مسابقه، کانر مک گرگور به مصاف داستین پویریر می رود. نبردی که از مدتها پیش تعیین شده و دو طرف کری خوانی های شدیدی را با هم داشته اند و هواداران ورزش های مبارزه ای و UFC به شدت در انتظار این مسابقه حساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در کنفرانس خبری قبل از بازی نیز دو طرف رو در روی هم قرار گرفتند و کانر مک گرگور که اظهارات جنجالی زیادی در این خصوص داشته، واکنش تندی نسبت به پویریر داشت که در ویدیوی پایین می بینید.

علاوه بر این در مراسم وزن کشی نیز کانر مک گرگور اظهاراتی بسیار شدید علیه داستین پویریر عنوان کرد و در بخشی از اظهاراتش گفت:

در این مبارزه این مرد یاد می گیرد که اگر به مهربان بودن انسانی بی احترامی کنی و این را ضعف آن شخص بدانی، باید تقاص پس بدهی. در این مبارزه کاری می کنم که این مرد با جان و زندگی اش تقاص پس دهد، کاملا جدی هستم، تو قرار است در اکتاگون بمیری.

مک گرگور با جولی پویریر، همسر داستین نیز درگیری های خاصی داشته است و همه این ها باعث شده تا یک دیدار بسیار بزرگ و مهم پیش رو باشد. مبارزه اخیر آنها با پیروزی پویریر همراه شد و باید دید در این مبارزه چه کسی برنده خواهد شد. این مبارزه ساعت 08:30 یکشنبه آغاز می شود.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! محسن خلیلی در طرفداری: دو بار گریه کردم، یک بار وقتی رباط دادم، یک بار وقتی به پرسپولیس گل زدم! امیدها برای حضور عیسی آل کثیر در دربی زنده شد برنامه کامل رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو تمام رویارویی های تاریخ ایتالیا و انگلیس داستان فراموش شده ادر؛ زننده گل قهرمانی یوروی پرتغال از کجا آمد و الان کجاست؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند