Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحرین بر خلاف بقیه کشور‌های شورای همکای سودی از فروش نفت نداشته و در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با وجود آن که کشور‌های حوزه جنوبی خلیج فارس خزانه خود را از راه فروش نفت پر می‌کنند، بحرینی‌ها در آستانه ورشکستگی قرار داشته و منتظر کمک از دیگر کشور‌ها شورای همکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارشی که بلومبرگ منتشر و رسانه‌های عربی آن را بازنشر دادند، بحرینی‌ها برای آن که از طریق فروش نفت به بودجه خود سر و سامان دهند، باید قیمت نفت از بشکه‌ای ۸۸ دلار فراتر برود، رقمی که با بهای حال حاضر نفت که در سطح ۷۵ دلار قرار گرفته فاصله قابل توجهی دارد.

گزارش‌های رسیده از منامه حکایت از آن دارند که دولت بحرین خود را برای دریافت وام جدید آماده می‌کند تا بتواند از این طریق کسر بودجه خود را که به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا تشدید شده بر طرف کند.

به اعتقاد کارشناسان شرایط اقتصادی بحرین به شکل ویژه‌ای بحرانی شده است و حتی در مقایسه به کشوری همچون عمان هم عقب مانده است.

پیش بینی می‌شود کسر بودجه بحرین در حدود ۹ درصد شود.

گفتنی است بحرین علاوه بر آن که یکی از بدترین دیکتاتوری‌های منطقه خلیج فارس را دارد شرایط اقتصادی این کشور هم به شدت شکننده است و در صدر کشور‌های شورای همکاری از لحاظ داشتن بالاترین کسر بودجه محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحرین ورشکستگی بحران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • هزینه۵میلیونی برای هر ایرانی/بازگشتسرانه حقیقیبه سطح سال۹۰
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!