Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : مدیران باید سعی کنند از تمامی تبصره‌های قانون بودجه امسال نهایت استفاده را داشته باشند.

او با انتقاد از نبود مطالعه قانون بودجه ۱۴۰۰ توسط برخی مدیران، گفت : نمی‌توان اهداف توسعه گرایانه برای استان داشت، اما از نقشه راه که همان قانون بودجه ۱۴۰۰ است بی خبر باشیم و آن را مطالعه نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر مطالعه دقیق قانون بودجه و تمام تبصره‌های آن افزود: ظرفیت بودجه امسال به حدی است که اگر خوب از آن استفاده کنیم می‌توانیم سهم مناسبی برای استان بگیریم.

او افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی این احتمال هست که برخی تبصره‌های بودجه طی چندماه آینده منتفی شود، بنابراین باید در همین ماه‌های ابتدایی سهم استان را بگیریم.

او ادامه داد: قانون بودجه ۱۴۰۰ به نحوی است که تنها مدیران جسور، ریسک پذیر و نترس توان استفاده از آن را دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کشور در حالت گذار قرار دارد، گفت: ماه آینده دولت جدید در کشور مستقر می‌شود و مدیران باید تمام تلاش خود را کنند که کاری روی زمین نماند.

او با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران در ماه پایانی دولت گفت: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که مدیران آینده به دردسر بیفتند.

بازوند با اشاره برخی انتقادات نسبت به عملکرد دولت و مدیران دولتی، افزود: در این روز‌ها صحبت‌های بسیاری در خصوص ناتوانی مدیران دولتی مطرح می‌شود، اما مدیران نباید به این حرف‌ها گوش داده و باید کار خود را تا روز آخر انجام دهند و نباید کاری کنیم که مدیران آینده تصور کنند که کاری انجام نشده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نیاز استان به انجام پروژه‌های بزرگ گفت: پروژه‌های بزرگ پیمانکاران قوی می‌خواهد و داشتن پیمانکاران قوی جز با حمایت و تقویت آن‌ها امکان پذیر نیست.

هفته سختی در بحث کمبود برق پیش رو داریم

بازوند بیان اینکه استان هفته سختی در بحث کمبود برق در پیش دارد، ضمن تاکید بر صرفه جویی مصرف برق، افزود: چنانچه ادارات صرفه جویی لازم در مصرف برق نداشته باشند، قطعی برق شامل حال مشترکین خانگی می‌شود.

او با اشاره به قطعی برق برخی صنایع، گفت: برخی از این صنایع تولید کننده کالا‌های اساسی هستند که از این وضعیت گلایه مندند، اما به ناچار برای پیشگیری از قطع برق مشترکین خانگی مجبور به قطع برق این صنایع شدیم.

بازوند با بیان اینکه در روز‌های اخیر در کرمانشاه قطعی برق مشترکین خانگی نداشته ایم، گفت: تمام تلاش ما این است که برق شهرستان‌ها هم قطع نشود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بودجه عمرانی پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی استاندار کرمانشاه قانون بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟

شهرداری تهران در ادامه سیاست‌های خود برای توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی، برنامه‌های متعددی برای مترو در سال جاری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، توجه ویژه مدیریت شهری فعلی تهران به حوزه حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های بارز این دوره است و سعی مدیران شهری بر این بوده که ضمن جبران کاستی‌های دوره گذشته، وضعیت بهتری در این حوزه برای شهروندان فراهم کند.

در این راستا شهرداری تهران علاوه بر اقدامات انجام شده در سال گذشته برای سال جاری در حوزه مترو در نظر دارد، 9 کیلومتر مسیر باقی‌مانده خطوط هفت‌گانه را با 8 ایستگاه به بهره‌برداری برساند.

همچنین قرار است از ایستگاه‌های باقی‌مانده بدنه اصلی خط 6 مترو شامل شهدای هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و شهید نجات‌اللهی را به بهره‌برداری برساند. 

علاوه بر این در سال جاری از 6.5 کیلومتر توسعه جنوبی خط 6 به‌همراه دو ایستگاه میدان عبدالعظیم(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نیز بهره‌برداری خواهد شد.

پست برق شمالی خط 6 و تکمیل پست برق سایر خطوط نیز بهره‌برداری می‌شود و از یک کیلومتر مسیر به‌همراه ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 نیز بهره‌برداری خواهد شد و 1.5 کیلومتر مسیر به‌ همراه ایستگاه آیت‌الله کاشانی در توسعه غربی خط 4 نیز به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

تکمیل ورودی دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در خطوط 3، 4، 6 و 7 نیز در دستور کار خواهد بود.

جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری

علاوه‌بر این شروع عملیات اجرایی توسعه شمالی خط  7 در دستور کار شهرداری تهران است و عملیات اجرایی پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط نیز ادامه خواهد یافت.

آغاز تحویل ناوگان ریلی جدید از محل قراردادهای 791 دستگاه واگن و 113 واگن و همچنین شروع عملیات اجرایی خطوط جدید و تراموا نیز جزوه توسعه ناوگان و آغاز عملیات اجرایی خطوط جدید شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت