Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقه فینال یورو ۲۰۲۰، دو تیم ایتالیا و انگلیس به مصاف هم می روند که نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این مسابقه.  اطلاعات بازی ایتالیا و انگلیس تاریخ برگزاری: یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۴۰۰ (۱۱ جولای ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم ومبلی، لندن داور: بیورن کویپرس (هلند) | داور VAR: باستین دانکرت (آلمان) با بیورن کویپرس، داور میلیونر فینال یورو ۲۰۲۰ آشنا شوید بررسی وضعیت تیم های ایتالیا و انگلیس پس از دو نیمه نهایی حماسی، لندن میزبان دیدار ایتالیا و انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس برای اولین بار، فینال یورو را تجربه می کند و آن ها خوش شانس هستند که خانه به میدان می روند. انگلیس که پس از قهرمانی اش در جام جهانی ۱۹۶۶، چهار بار حضور در نیمه نهایی یورو و جام جهانی را تجربه کرد، این بار طلسم را شکست و راهی فینال شد. ایتالیا نیز می خواهد طلسم قهرمان نشدنش در یورو را بشکند. آن ها دو مرتبه در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ طعم تلخ باخت در فینال یورو را چشیده اند و می خواهند بعد از ۵۳ سال بازهم قهرمان اروپا شوند.  ایتالیا در نیمه نهایی مقابل اسپانیا بهترین نمایشش را نداشت اما بدون فشار بازی کرد و حتی با وجود کشیده شدن بازی با پنالتی، آن ها با آرامش و چهره ای خندان پنالتی زدند، درست مثل جوی که در کوورچانو حکم فرماست. در ایتالیا تمام مردم این کشور حامی تیم هستند و روحیه آن ها بسیار بالاست. آتزوری برای بازی در ومبلی انگیزه های زیادی دارد. از سوی دیگر انگلیس توانست با راهیابی به فینال یورو تاریخ سازی کند. گرت ساوتگیت می خواهد با قهرمانی در این جام، نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال انگلیس جاودانه کند. پرس ایتالیا می تواند برای انگلیس مشکل ساز شود اما سه شیرها تیمی فیزیکی تر هستند و خط دفاعی مستحکم آن ها یک مزیت خوب برای آن هاست. دیگر مزیت انگلیس در این بازی، حضور هزاران هوادار در ومبلی و برخوردار بودن از جو یک بازی خانگی است.  کنفرانس خبری اعضای ایتالیا و انگلیس مانچینی: انگلیس فیزیکی تر است اما به تکنیک مان تکیه می کنیم، شوخی روزنامه اسکاتلندی بامزه بود کیه لینی: کین و استرلینگ جوان نیستند، من و بونوچی پیر شده ایم! هری کین: ایتالیا سابقه بهتری در تورنمنت ها دارد ولی ما هم به کار خودمان ایمان داریم گرت ساوتگیت: برای قهرمانی در ومبلی هستیم؛ مهم این است که در فینال خودمان را گم نکنیم مطالب ویژه فینال یورو ۲۰۲۰ در ستون نویسندگان طرفداری پیش بازی تاکتیکی ایتالیا – انگلیس؛ دو تیم فینالیست یورو چه طرح و نقشه ای دارند؟ دیوار آجری؛ تابستان فوق العاده کیه لینی و بونوچی تکمیل می شود؟ هنر به موقع دویدن در فوتبال؛ واکاوی رمز موفقیت رحیم استرلینگ در یورو ۲۰۲۰ یادداشت فابرگاس برای تلگراف؛ انگلیس با خارج شدن از پرس ایتالیا در تاریخ جاودانه می شود داستان فراموش شده ادر؛ زننده گل قهرمانی یوروی پرتغال از کجا آمد و الان کجاست؟ ترکیب احتمالی ایتالیا و انگلیس (یوفا)

ایتالیا (۳-۳-۴): دوناروما | دی لورنتزو، بونوچی، کیه لینی، امرسون | بارلا، جورجینیو، وراتی | کیه زا، ایموبیله، اینسینیه

انگلیس (۱-۳-۲-۴): پیکفورد | واکر، مگوایر، استونز، شاو | رایس، فیلیپس | استرلینگ، مونت، ساکا | هری کین غایبان ایتالیا و انگلیس

ایتالیا: لئوناردو اسپیناتزولا به دلیل پارگی تاندون آشیل، یورو ۲۰۲۰ را از دست داد و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود. 

انگلیس: حضور فیل فودن به علت مصدومیتی خفیف در هاله ای از ابهام است.  مسیر راهیابی ایتالیا و انگلیس ایتالیا در گروه A مقتدرانه صعود کرد. آن ها با پیروزی ۳-۰ مقابل ترکیه و سوئیس و برد ۱-۰ برابر ولز با ۹ امتیاز و به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی رسیدند. در این مرحله ایتالیا کمی به مشکل خورد و در وقت های اضافه، اتریش را ۲-۱ برد. در یک چهارم نهایی نیز آتزوری ۲-۱ از سد تیم قدرتمند بلژیک گذشت و به نیمه نهایی رسید. در این مرحله ایتالیا حسابی به دردسر افتاد و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه مقابل اسپانیا، آن ها در ضربات پنالتی ۴-۲ پیروز شدند و به فینال رسیدند. انگلیس در گروه D، توانست ابتدا کرواسی را ۱-۰ شکست دهد. در ادامه آن ها مقابل اسکاتلند بدون گل متوقف شدند و سپس با پیروزی ۱-۰ برابر جمهوری چک، با هفت امتیاز صدرنشین گروه خود شدند. در مرحله یک هشتم نهایی ، شاگردان ساوتگیت توانستند آلمان را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو بردارند. در یک چهارم نهایی، سه شیرها توانستند ۴-۰ اوکراین را در المپیکو در هم بکوبند و در نیمه نهایی نیز انگلیسی ها در وقت اضافه، دانمارک را ۲-۱ شکست دادند و رهسپار فینال شدند. بهترین های ایتالیا و انگلیس از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز ایتالیا مارکو وراتی  (۷.۶۸) اینسینیه، لوکاتلی، پسینا، ایموبیله، کیه زا (۲) بارلا، وراتی، ایموبیله  (۲) انگلیس لوک شاو (۷.۴۲) هری کین (۴) لوک شاو (۳) رویارویی های پیشین ایتالیا و انگلیس

برای اطلاع از تمام رویارویی های ایتالیا و انگلیس در طول تاریخ، مطلب جامع تمام رویارویی های تاریخ ایتالیا و انگلیس را مطالعه کنید. نکات آماری بازی ایتالیا و انگلیس ایتالیا در ۳۳ بازی اخیر خود (دوستانه و رسمی) شکست نخورده است انگلیس در ۹ بازی اخیر خود در مسابقات یوفا شکست نخورده است انگلیس ۴۴ سال است نتوانسته ایتالیا را در یک دیدار رسمی شکست دهد آخرین قهرمانی انگلیس در یک تورنمنت معتبر به ۵۵ سال پیش و جام جهانی ۱۹۶۶ بر می گردد اولین و آخرین قهرمانی ایتالیا در یورو به ۵۳ سال پیش و یورو ۱۹۶۸ بر می گردد پیش بینی هواسکورد

ایتالیا ۱-۱ انگلیس

به اعتقاد وب سایت آماری هواسکورد، نتیجه فینال یورو ۲۰۲۰ در وقت های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص می شود نظرسنجی طرفداری کدام تیم قهرمان یورو ۲۰۲۰ خواهد شد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایتالیا و انگلیس فینال یورو ۲۰۲۰ نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد