Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از پایان بازی دو تیم تراکتور و گل گهر در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، خبری مبنی بر شکایت رضا کرمانشاهی داور این دیدار از یکی از اعضای تیم گل‌گهر در کلانتری مطرح شد.

کرمانشاهی در این زمینه گفت: از روی نیمکت گل‌گهر به من فحش ناموسی دادند. آن‌ها را نگه داشتم تا تکلیف مشخص شود. از گزارش بازی خودم هم عکس می‌گیرم و اگر کمیته انضباطی برخورد نکند، عکس آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حیدر افسری مدیر تیم گل گهر نیز در مورد طرح شکایت کرمانشاهی، عنوان کرد: او پس از پایان بازی خواست جو بیهوده ایجاد کند و گفت به من فحاشی کرده‌اند. به یگان ویژه مستقر در ورزشگاه گفت و آن‌ها هم گفتند اگر شکایتی دارید باید به کلانتری بروید اما اصلا مساله به کلانتری کشیده نشد. یکی از همراهان تیم با او صحبت کرد و همه چیز حل شد و الان هم همه در هتل هستیم.

وی افزود: او یک بار گفت کارت اعضای تیم را بدهید و بعد گفت از روی سکو به من فحاشی شده، ما نمی‌دانیم چه کسی فحاشی کرده و هر که را گفتیم گفت نه این نبوده، یگان ویژه هم تایید کرد که کسی فحاشی نکرده است. 

افسری با اشاره به نحوه قضاوت کرمانشاهی در این بازی تصریح کرد: او در نیمه دوم عاشوری را دو کارته و اخراج کرد اما خطای دوم اصلا کارت نداشت. گفتیم تیم را ده نفره کردی چرا در دقیقه ۹۵ سوت نزدی؟ (با توجه به اعلام ۵ دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه دوم)، گفت بازی تعویض داشته اما مگر تعویض بیشتر از ۳۰ ثانیه طول می‌کشد؟ ما در دقیقه ۹۶:۰۸ گل خوردیم. 

او در پایان گفت: بعد از بازی هم به هرکسی رسید کارت قرمز داد و اخراج کرد. مربی، مربی دروازه‌بان‌ها و حتی مدیر رسانه‌ای ما را هم اخراج کرد! واقعا از این وضعیت خسته شده‌ایم. به این داوری به شدت اعتراض داریم اما از بس شکایت کردیم خسته شدیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور گل گهر رضا کرمانشاهی تراکتور خبر ویژه رضا کرمانشاهی گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد