Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید کمالی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل ورزشگاه هزار و ۲۰۰ نفری و خانه کشتی فیض‌آباد از خواسته‌های شهروندان مه‌ولاتی و نیازمند توجه مسوولان کشوری و استانی برای تامین اعتبار است.

وی ادامه داد: امسال چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تکمیل خانه کشتی در شهر فیض‌آباد اختصاص یافته که امیدواریم با هزینه آن تا پایان سال جاری تجهیز و تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره ورزش و جوانان مه‌ولات روستاهای این شهرستان را نیز مواجه با کمبود فضای ورزشی اعلام کرد و گفت: چندین هکتار زمین در روستاهای مه‌ولات برای این منظور وجود دارد که نبود بودجه لازم امکان تبدیل این زمینها را به زیرساخت ورزشی از ما سلب کرده است. 

وی افزود: هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در بخشهای شهری و روستایی شهرستان مه‌ولات به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی اشتغال دارند.

کمالی ادامه داد: باید با عزم ملی نسبت به تکمیل و توسعه زیرساختهای ورزشی این شهرستان اقدام شود.

فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است. 

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شادمهر، ۲ شهر و ۲۷ روستا است. ۵۹ درصد جمعیت مه‌ولات شامل ۲۹ هزار نفر ساکن روستاها هستند.

برچسب‌ها تربت حیدریه وزارت ورزش و جوانان مه ولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه وزارت ورزش و جوانان مه ولات تربت حیدریه وزارت ورزش و جوانان مه ولات مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان در خراسان رضوی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، مهدی اله‌پور، اظهار داشت: محیط‌بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، لاشه یک قلاده پلنگ را در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان کشف کردند.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و در بررسی‌های اولیه، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تصریح کرد: جهت کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منتقل شده و پس از نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، منطقه شکار ممنوع کلیلاق به وسعت 41 هزار و 73 هکتار در حوزه سه شهرستان فریمان، زاوه و تربت جام قرار دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد