Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو ذکایی‌فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی با هدف ارائه خدمات در محلات و رویکرد فعال و همچنین ارائه خدمات خانواده‌محوری از سال گذشته مراکز مثبت زندگی را در محلات راه‌اندازی کرده است، این مراکز ظرفیت ویژه‌ای را برای ارائه خدمات آگاه‌سازی در اختیار این سازمان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ مرکز مثبت‌زندگی فعال و  بیش از ۷۰۰ پایگاه سلامت روانی اجتماعی فعال در سطح محلات وجود دارد.

معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی تاکید کرد: بنابراین با استفاده از این ظرفیت‌ها ما امسال ضریب نفوذ خدمات خود را به ویژه در سطوح پیشگیری سطح اول و خدمات آگاه‌سازی خود را افزایش خواهیم داد که یکی از آنها از طریق برگزاری پویش تاب‌آوری اجتماعی با هدف پیشگیری از خشونت خانگی و خودکشی است که امیدواریم امسال اجرایی شود.

اجرای کمپین تاب‌آوری اجتماعی در فرودگاه مهرآباد در سال گذشته

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی یادآور شد: سال گذشته بیش از دو میلیون نفر از پویش تاب‌آوری بهره‌مند شدند. یک بخش از این پویش مربوط به تهیه موشن‌گرافی و کلیپ‌هایی بود که در فضای مجازی برای آحاد جامعه منتشر شد و بخش دیگر کمپین‌هایی بود که در محلات برگزار شد.

ذکایی فر افزود: یکی از این کمپین‌ها در تهران در فرودگاه مهرآباد برگزار شد چون زمان پیک مسافرت‌ها بود و از همه اقشار در این مکان رفت و آمد می‌کردند و به نظرمان رسید که بهترین فضا است که می‌توانیم کمپین را برگزار کنیم. ارائه محصولات و تولیدات آموزشی تفریحی طراحی شده هدفمند با رویکرد افزایش رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت ویژه مسافران کودک و توزیع بروشور آموزشی کنترل خشم و فرزندپروری مثبت ویژه والدین، توزیع کتاب فرزندپروری بین مسافران دارای فرزند کودک و نوجوان و برگزاری مسابقه پیامکی جهت ترغیب والدین به مطالعه کتب مذکور و اهدای جایزه به برگزیدگان از اقداماتی بود که در این کمپین انجام شد.

وی اضافه کرد: به‌صورت کلی نیز کمپین تاب‌آوری اجتماعی در محلات سال گذشته در همه استان‌ها به‌صورت سراسری برگزار شد. این کمپین در محلات و مناطق پرتردد اجرایی شد و بالغ بر دو میلیون نفر از کمپین استفاده کردند.

برچسب‌ها تاب آوری مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاب آوری مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور تاب آوری مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور مثبت زندگی سال گذشته تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه