Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست روز گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد با اشاره به اختصاص اعتبار از ماده ۵۶ به سدهای استان گفت: ۳۳۵ میلیارد تومان به سدهای استان از جمله سد آبریز اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به پیگیری پروازهای خارجی فرودگاه یاسوج افزود: رقمی نزدیک ۷ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پروازهای بین‌المللی مهیا و ابلاغ شده، هم‌اکنون درخواست استان برای برقراری پروازهای خارجی در دستور کار کمیته ویژه شورای امنیت ملی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استان ظرفیت‌های خوبی در تولید محصولات از جمله گل و گیاه دارد، در صورتی که پروازهای بین‌المللی از فرودگاه این استان انجام شود بخش اعظمی از صادرات محصولات می‌تواند به این شکل انجام گیرد و موجب رونق و توسعه هر چه بیشتر کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درخواست استان مبنی بر ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: مجوز ایجاد نمایندگی دفتر وزارت امور خارجه در استان اخذ شده است که این درخواست هم نیازمند توجه دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سد چم‌شیر ابر پروژه استان است که تا پایان سال جاری آبگیری می‌شود، افزود: در فرصت باقی‌ مانده تا پایان دولت همه توانمان را برای استان می‌گذاریم.

کلانتری با اشاره به وضعیت پروژه‌های پتروشیمی دهدشت، جاده پاتاوه_ دهدشت و چندین پروژه دیگر استان عنوان کرد: امیدوارم دولت در هفته‌های پایانی خبرهای خوبی برای مردم این استان داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور هم با بیان اینکه پیگیر سد تنگ سرخ هستیم، گفت؛ برای سد آبریز حساسیت‌های در دیگر استان‌ها انجام شده لذا مسئولان استان خیلی این سد را رسانه‌ای نکنند.

حسینعلی امیری خاطرنشان کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور یاسوج کلانتری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد