Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم گل گهر سیرجان از داور بازی تیمش با تراکتور به شدت انتقاد کرد

به گزارش طرفداری، سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش مقابل تراکتور، در نشست خبری گفت:

من می دانم که برخی رسانه ها تصمیم گرفته اند که صحبت های مربیانی که به نشست خبری می آیند را پوشش ندهند. از رسانه ها خواهش می کنم این کنفرانس مطبوعاتی را پوشش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش دوم، رسانه ها بعد از این نشست خبری تمام صحنه های داوری را دربیاورند و بررسی کنند ما امروز متوجه شدیم که گل گهر امیر قلعه نویی باید با تمام تیم ها 11 برابر 14 بازی کند.

او ادامه داد:

اشکان خورشیدی در بازی رفت مقابل تراکتور صحنه گل ما را خطا گرفت و تا امروز هیچ کسی روی کره زمین متوجه نشده این صحنه چگونه خطا اعلام شده است.

او افزود:

در بازی برگشت هم داور انواع اشتباهات را برای به هم ریختن تیم ما انجام داد. اخراج عاشوری، ادبیات زشت علیه عاشوری، رفتار پرخاشگرانه، وقت اضافه زیاد اعلام کردن و دروغ گفتن تنها نمونه‌ای از کارهای داور بود.

الهویی ادامه داد:

داور ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد اما ۶ دقیقه گرفت. زمانی که علت این موضوع را از داور پرسیدیم، به دروغ گفت تراکتور ۳ تعویض انجام داده در صورتی که این تیم تنها یک تعویض انجام داده بود. با وجود اینکه حق ما شکست نبود، به تراکتور تبریک می‌گوییم.

مربی گل گهر ادامه داد:

داور زحمت کشید و تمام اعضای کادر فنی گل گهر را اخراج کرد. من را هم محروم کنید تا بدون کادر فنی به مصاف حریفان برویم. این عدالت نیست. داوران حتی شجاعت معذرت خواهی را هم ندارند. چرا زمان اشتباه برای استقلال و پرسپولیس، داور بازی در تمام رسانه‌ها ۱۰ بار عذرخواهی می‌کند؟ چرا برای گل گهر و تراکتور اینگونه نیست؟

او اضافه کرد:

 اگر کمیته داوران فردا قلعه نویی را دعوت نکند و موضوع را توضیح ندهد، یعنی پشت اشتباه داوران است. مربی تیمی به کمک داور مقابل چشمان داور فحاشی می‌کند و داور کارت قرمز نمی‌دهد، اما تمامی اعضای کادر فنی ما کارت قرمز می‌گیرند. تبعیض و بی عدالتی یک روز باید تمام شود.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود گل محمدی دوربین های صدا و سیما را بیرون کرد شکایت دیاباته کار دست استقلال داد | پنجره آبی ها دو قفله شد بغض لیونل مسی پس از سوت پایان بازی و قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 / فیلم لیونل مسی، 5 سال پیش: فکر می کنم تقدیر این است که من جام ملی نگیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند

به گزارش قدس آنلاین، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار کرد: همه تیم ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می دانم که بازی‌ برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.

وی با اشاره به باخت پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد اما مهم این است که از بازی ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است اما امیدوارم که هواداران بدانند که لیگ را مقابل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.

اسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک افزود: این‌گونه نیست من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارد. ما بعد از این تعویض‌ها دو گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی