Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ تا ۷۵ درصد خودرو‌های عبوری از آزادراه ها، عوارض را الکترونیکی می‌دهند، گفت: باید این نرخ به ۹۰ درصد برسد. خیرالله خادمی درباره اخذ عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها اظهار کرد: اجرای عوارض الکترونیکی هم به نفع مردم و هم به سود منافع ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص اینکه در وقت مردم صرفه جویی می‌شود.

وی افزود: عوارض الکترونیکی به کاهش مصرف سوخت، کاهش حوادث جاده‌ای می‌انجامد و همچنین روانی تردد آزادراه‌ها را در پی دارد.

خادمی یادآور شد: تضمین ادامه فرایند اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها به همکاری مردم بستگی دارد و در صورتی که پرداخت عوارض آزادراه‌ها به صورت الکترونیکی تا ۷۲ ساعت پس از عبور از آزادراه انجام شود سبب می‌شود تا سرمایه گذاران بخش خصوصی که برای احداث آزادراه‌ها سرمایه گذاری کرده اند به انجام سرمایه‌گذاری جدید ترغیب شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در صورت موفقیت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در چند آزادراهی که آغاز شده می‌توانیم به الکترونیکی کردن همه آزادراه‌های کشور اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای آغاز فرایند پرداخت الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها، تنها ۴۰ تا ۴۵ درصد خودروهای عبوری اقدام به پرداخت عوارض می‌کردند اما پس از آن مجبور شدیم از اقدامات پلیس راهور استفاده کنیم که در نتیجه ۷۰ تا ۷۵ درصد خودروهای عبوری عوارض خود را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد: باید فرایند پرداخت الکترونیکی عوارض خودروهای عبوری به ۹۰ درصد افزایش یابد. در این صورت سرمایه گذاران آزادراه‌های خصوصی به استفاده از این روش ترغیب خواهند شد.

خادمی درباره اینکه در حال حاضر چه تعداد از آزادراه‌ها دارای عوارضی الکترونیکی هستند؟ گفت: ۶ آزادراه غیر دولتی و ۳ آزادراه دولتی و مجموعاً ۹ آزادراه کشور دارای عوارضی الکترونیکی هستند. برچسب ها: خودرو های عبوری ، عوارض الکترونیکی ، آزادراه ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Oco

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خودرو های عبوری عوارض الکترونیکی آزادراه ها عوارض الکترونیکی عوارض آزادراه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد