Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:23:20 GMT

خدمتگزاری به مردم تا ساعات پایانی مسئولیت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۲۰۵

خدمتگزاری به مردم تا ساعات پایانی مسئولیت

به گزارش ایرنا ، امیری در این دیدار با تاکید بر اینکه ، با توجه به دستور ریاست جمهوری، همه مسئولان تا ساعات پایانی دولت دوازدهم برای خدمت به مردم پای کار هستند و مدیران نباید احساس سستی کنند، جمله کوتاه خود را چنین تکمیل کرد که کمک های لازم به حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب خواهد شد و در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیان این نکته های ظریف و معنا دار در محضر یکی از نمایندگان ولی فقیه آن هم از زبان یک مقام ارشد دولتی که نقش حلقه میانی دولت با مجلس را تاکنون بخوبی ایفا کرده نشان از رویکرد وحدت بخشی نیروهای دلسوز نظام و انقلاب با هر جناح و دیدگاه سیاسی نسبت به آینده این سرزمین دارد.

امیری با اظهار ناخرسندی از اینکه برخی مواقع سرمایه ها و فرصت ها صرف حواشی می شود ، تصریح کرد: مسیر همدلی و همراهی باید افزایش یابد چرا که ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر  نیاز به وحدت و اتحاد دارد.

وی که به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی کرونا ایفای نقش می کند با تشریح اقدامات جهشی و مطلوب انجام گرفته در این دولت آن هم در فضای تحریم و کرونا اظهار داشت : هم اینک کشور درگیر موج پنجم کروناست این درحالی است که با تلاش های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران و همراهی مردم، این استان موج های قبلی را با چالش های کمتری طی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: اقدامات خیلی خوبی در زمینه مبارزه با کرونا صورت گرفته و آمار مرگ و میر کرونایی در این استان چون برخی استان های دیگر پایین است.

امیری از موضوع  مهم و اولویت دار معیشت مردم به عنوان دغدغه نخست دولتمردان یاد کرد و گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه زیرساخت های قوی در استان وجود نداشت با این حال کارهای مطلوبی انجام گرفته است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: پیشبرد کارها در استان به دلیل تلاش ها و هماهنگی های استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان شتاب گرفته است که جای بسی امیدواری برای حرکت این استان بر روی ریل توسعه همه جانبه است .

دستاوردهای مطلوب کهگیلویه و بویراحمد در انجام طرح های اقتصاد 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون پارلمانی ریاست جمهوری با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یاسوج گفت: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهوری به این استان، حسینعلی امیری به عنوان مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا ‌و اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

حسین کلانتری ابراز داشت: دستاورد های اخیر استان در پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی و بیماری کرونا به دلیل تلاش و پیگیری مقام معین و دولت، وزارتخانه ها و دیگر سازمان ها بوده است.

مردم کهگیلویه و بویراحمد شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده اند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جریان این دیدار خطاب به معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: مردم استان شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده اند و هم اینک نیز طرح های متعددی در حوزه های مختلف در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: این مردم در دوران هشت ساله جنگ بیشترین سهم مشارکت را داشته اند و حتی در انتخابات نیز همیشه مشارکت چشمگیری دارند که جزو رتبه های نخست کشور بوده اند.

وی ادامه داد: توجه ویژه به پروژه های در حال اجرای این استان سبب توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار خوبی دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی صورت گرفته است اما این تلاش ها باید بیشتر ادامه یابد.

ادعای نگاه دولت به بیرون نقد غیرمنصفانه ای بیش نیست

معاون پارلمانی رییس جمهوری  در ادامه و در نشست اقتصاد مقاومتی استان این را هم گفت که برخی افراد کم لطفی می‌ کنند و می گویند : نگاه دولت فقط به بیرون و برجام بوده و  این سخن ظلم به یکایک مدیران و نقد غیرمنصفانه ای بیش نیست.

 امیری اظهار داشت: این سخن نادرست و غیرمنصفانه بوده زیرا که دولت در راستای تحقق استفاده از داشته ها و قابلیت های داخلی گام برداشته است و بطور مستمر و هر دوهفته یکبار جلسات مهمی در این خصوص برگزار می کند.

وی با تاکید بر اینکه  کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و امنیتی با تهدید هایی مواجه بود که یکی از مهمترین تهدیدها در حوزه اقتصادی بوده اظهارداشت: دشمنان قطعنامه های متعددی علیه ایران صادر کردند که عمده اهداف آنها معطوف به بحث اقتصادی بود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: آن ها تحریم ها را ایجاد می کنند تا سفره های مردم کوچک شود  و ترامپ شدیدترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرد.

امیری تاکید کرد: در خصوص نحوه اداره اقتصاد کشور برخی موارد را به دلیل محرمانگی نمی توان گفت اما با وجود شرایط تشدید تحریم ها تلاش های دولتمردان نگذاشت که روند توسعه کشور متوقف شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد: در شرایط دشوار تحریم ها پرداخت حقوق ها متوقف یا معوق نشد ، کالاهای اساسی وجود داشت  و پروژه های بزرگ و متعددی در کشور در حوزه های آب و خاک، وزارت نیرو و دیگر موارد با اعتبارات کلان افتتاح شد.

امیری ادامه داد :طوری که دیدیم در شرایط موجود پروژه بیدبلند در بهبهان یکی از بزرگترین پروژه ها در خاورمیانه بود که افتتاح شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: در همین شرایط و  وجود فشارهای اقتصادی حقوق کارمندان افزایش و حقوق بازنشستگان همسان سازی شد که همه این موارد نشان می‌دهد  دولت به مردم خدمت می کند و نگاه دولت به بیرون نقد غیر منصفانه ای بیش نیست.

وی با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی در زمستان ۹۲ توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد، افزود: نگاه دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است و  در تحقق اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته شده است.

به گفته معاون پارلمانی رییس جمهوری چنانچه همراهی و مقاومت مردم نبود مشکلات بیشتر می شد و اقتصاد مقاومتی تحقق نمی یافت و از طرفی درامد صادرات نفت کفاف هزینه های تولید آن هم نمی شد و بدون درآمد نفت کشور اداره شد.

زنگ خطر افزایش سرعت ابتلا به کرونا در کشور به صدا درآمد

یکی از برنامه های معاون پارلمانی ریاست جمهوری به عنوان معین مقام معین کشوری در مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور و شرکت در ستاد ملی کرونای این استان بود که طی سخنانی از بصد درآمدن زنگ خطر افزایش سرعت ابتلابه کرونا در کشور خبر داد  و تاکید کرد : باید مراقبت های ویژه در این زمینه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر پایبندی به رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور کاهش یافته است ، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به حدود ۶۵ درصد رسیده که خیلی کم است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد: آمار مبتلایان سرپایی مثبت افزایش یافته و در پی آن بستری ها شدت گرفته است که این روند به مرگ و میرهای بیشتر منجر می شود.

امیری تصریح کرد: کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و کهگیلویه ‌و بویراحمد تنها ۲ پیک را گذرانده است.

وی ادامه داد: روند چهار ماهه مبتلایان، بستری ها و فوتی های کهگیلویه ‌و بویراحمد نشان می دهد کرونا در این استان به خوبی مدیریت شده و از ۹ شهرستان پنج مورد زرد و تنها ۲ مورد قرمز بوده که به دلایل مختلفی قرمز شده اند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: میزان ابتلا به کرونا در کشور ۲.۶ درصد و در این استان ۱.۱ درصد است.

امیری تاکید کرد: میزان مرگ و میر در کشور ۱۰۱ و در استان ۹۵ و شاخص نمونه گیری در کشور ۲۸.۵ و در استان ۳۲ درصد است،

وی عنوان کرد: ۹۰ درصد از مساحت ۱۵ هزار کیلومتری استان جنگل و مرتع است و تراکم جمعیت بسیار بالایی دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد: گردشگران نیز از استان های مختلف همچون بوشهر، خوزستان و استان های دیگر به این استان مسافرت می کنند و خطر شیوع کرونا بیشتر می شود.

امیری افزود: توفیقات بسیار خوبی در زمینه مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد حاصل شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به کمبود های موجود در استان و کمبود زیرساخت ها در بحث مدیریت کرونا بصورت مطلوبی اقدام شده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار افزایش سهم واکسن کرونا شد

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توپوگرافی و تراکم جمعیتی استان و احتمال شیوع گسترده ویروس کرونا از معاون پارلمانی رییس جمهوری خواست برای افزایش سهم واکسن این استان رایزنی شود.

 حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا در یاسوج با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری ، اظهار داشت: تراکم جمعیتی کهگیلویه و بویراحمد به گونه ای است که سبب می شود خطر شیوع کرونا افزایش یابد.

وی افزود: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ۸۰ درصد است اما باید به بیش از ۹۰ درصد برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با کمک مسئولان استانی و دستگاه های نظارتی همه توان استان پای کار آمد و موفقیت ها ناشی از همراهی مردم است.

کلانتری بیان کرد: استان ۲ پیک کرونا را پشت سر گذاشته و در این راستا تلاش های زیادی شده است.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل ها در استان حیاتی است و همه باید آن را مد نظر قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مدت استان با دیگر چالش ها از جمله آتش سوزی ها و زلزله سی سخت همزمان با کرونا درگیر بوده است.

کلانتری عنوان کرد: معاون پارلمانی رییس جمهوری با انگیزه و با مسئولیت پیگیر مسائل استان در زمینه کرونا و بوده است.

وی افزود: در آغازین روزهای شیوع کرونا کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی بود که نخستین جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا را برگزار کرد.

ادای احترام معاون پارلمانی ریاست جمهوری به روح مرحوم آیت الله ملک حسینی 

معاون پارلمانی ریاست جمهوری در ادامه سفر یکروزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق استاندار با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع) و مرقد مطهر نماینده فقید و اسبق ولی فقیه در استان مرحوم آیت الله  سید کرامت الله ملک حسینی به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

امیری از آیت الله ملک حسینی  به عنوان یکی از علمای بزرگ جنوب و نوابغ این دیار نام برد و اظهار داشت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگی های برجسته این روحانی جلیل القدر برشمرد و اظهار داشت: آیت الله مرحوم ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.

برچسب‌ها توسعه ایران اختصاصی ایرنا یاسوج حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران اختصاصی ایرنا یاسوج توسعه ایران اختصاصی ایرنا یاسوج حسن روحانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی ریاست جمهوری معاون پارلمانی رییس جمهوری کهگیلویه و بویراحمد اقتصاد مقاومتی پروتکل ها نگاه دولت ملک حسینی تحریم ها آیت الله ولی فقیه تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها