Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه زمان زیادی تا پیکارهای کشتی بازی‌های المپیک توکیو باقی نمانده و تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران مراحل پایانی آماده سازی را پشت سر می‌گذارند، غلامرضا محمدی به برخی انتقادات و حواشی در خصوص انتخابی تیم اعزامی به المپیک و همچنین نحوه انتخاب آزادکاران اعزامی به جهانی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سرمربی تیم ملی کشتی آزاد صراحتاً از پروسه انتخابی تیم ملی دفاع کرد و گفت: «نه در حد حرف و شعار، بلکه به این موضوع در عمل پایبند بودیم. خدا را شکر می‌کنم هم عدالت را در نظر گرفتیم و هم شرایط فنی بچه‌ها را. وقتی حسن یزدانی دو بار در انتخابی حضور پیدا کرده، حجت بر همه تمام شده و همه کشتی‌گیران در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی حضور داشتند.»

غلامرضا محمدی در بخشی از اظهاراتش که در یک گفتگوی تلویزیونی مطرح شد به ترافیک مدعیان در برخی اوزان برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ که دو ماه بعد از المپیک برگزار می‌شود هم اشاره کرد و گفت: این مساله، اتفاق خوبی است، هرچند کار برای کادر فنی و انتخاب کشتی‌گیران سخت می‌شود و ترافیک کشتی‌گیر داریم، اما داشتن ترافیک مدعی در اوزان دهگانه به نفع کشتی است. ما جام تختی را برگزار کردیم که اولین مرحله انتخابی نروژ بود و بعد از آن در جام‌های علی‌اف و یاشاردوغو شرکت کردیم. برای شناخت بهتر کشتی‌گیران این سه مرحله مسابقه برگزار شده که البته زمان کوتاهی بعد از المپیک برای مسابقات جهانی نروژ در اختیار داریم.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ترکیب رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع یک اردوی دیگر را برای حضوردر المپیک توکیو پیش رو دارند.اردویی که قرار است از روز ۲۸ تیر ماه در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز شود و تا روز ۸ مردادماه یعنی زمان اعزام به توکیو ادامه یابد.

کد خبر 5255179 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا محمدی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو علیرضا بیرانوند تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران یورو 2020 فدراسیون فوتبال ایران تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟