Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه بیان کرد: ۱۴ هزار و ۲۳۸ متر شبکه سیمی در ۹ روستای شهر بانه اعم از، روستا‌های بیکش، ننور، آلوت، خواجه امیر، کوخ مراد، سیاحومه، سیسارک، سیچان و صالح آباد کانی سور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری اظهار داشت: با توجه به آمار بالای سرقت سیم مسی از یک طرف و مشکل ضعف ولتاژ از طرف دیگر، پروژه‌های تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان بانه با هدف اصلاح، بهسازی و استاندارد سازی شبکه با جدیت در حال اجرا است.

او در ادامه با اشاره به اتمام پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در این روستا‌ها افزود: تعداد ۳۲ تیر نیز در معابر جابجا شده و همچنین ۱۶۵ مورد رفع حریم از شبکه و تأسیسات برق صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه با اشاره به توجه به لزوم اصلاح و نوسازی شبکه فشار ضعیف در بخش روستایی تأکید کرد: با جدیت تمام و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان پیگیر جذب اعتبارات لازم و انجام پروژه‌های مشابه در روستا‌های هدف هستیم.

قادری در پایان سخنان خود گفت: با اجرای پروژه‌های تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار اهداف زیادی از جمله اصلاح و نوسازی شبکه، رفع ضعف ولتاژ، افزایش سطح مقطع و رفع حریم محقق خواهد شد که در نهایت باعث پایداری شبکه و جلب رضایت مشترکین و شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی صنعت برق کابل خودنگهدار شبکه سیم سیم مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان