Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح‌الدین قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به آمار بالای سرقت سیم مسی از یک طرف و مشکل ضعف ولتاژ از طرف دیگر، پروژه‌های تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در این شهرستان با  هدف اصلاح، بهسازی و استاندارد سازی شبکه با جدیت در حال اجرا است.

وی افزود: ۱۴ هزار و ۲۳۸ متر شبکه سیمی در روستاهای بیکش، ننور، آلوت، خواجه امیر، کوخ مراد، سیاحومه، سیسارک، سیچان و صالح آباد کانی سور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام ۱۶۵ مورد رفع حریم از شبکه و تأسیسات برق

وی با اشاره به اتمام پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در این روستاها خاطرنشان کرد: تعداد ۳۲ تیر نیز در معابر جابجا شده و همچنین ۱۶۵ مورد رفع حریم از شبکه و تأسیسات برق صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه اضافه کرد: توجه به لزوم اصلاح و نوسازی شبکه فشار ضعیف در بخش روستایی از اولویت‌های مهم شرکت برق در این شهرستان است.

قادری خاطرنشان کرد: این مهم با جدیت تمام و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان پیگیری می‌شود و همه توان خود را برای جذب اعتبارات لازم و انجام پروژه‌های مشابه در روستاهای هدف بکار گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: اصلاح و نوسازی شبکه، رفع ضعف ولتاژ، افزایش سطح مقطع و رفع حریم و  پایداری شبکه و جلب رضایت مشترکین و شهروندان از خروجی‌های اجرای پروژه‌های تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: قادری شرکت برق بانه کابل خودنگهدار کابل خودنگهدار شبکه سیم سیم مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان