Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:درپی گزارش مرکز فوریتی ۱۱۰مبنی براینکه یک فقره تیراندازی منجر به جرح به آدرس امیرآباد، بلافاصله عوامل کلانتری به محل مراجعه؛ اهالی یک باب منزل بیان داشتند، تعداد ۳ نفر جوان که یکی از آن‌ها مسلح به سلاح شکاری بود، به منزل ما حمله ور و پس از زخمی کردن صاحب منزل از ناحیه پا از محل متواری شدند، فرد تیرخورده به بیمارستان انتقال که حال وی مساعد بوده، مراتب شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند، محل اختفای عامل تیراندازی و همدستان وی را شناسایی، پس از هماهنگی قضایی هر ۳ متهم طی عملیاتی دستگیر، مخفیگاه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت، تعداد یک قبضه سلاح شکاری ۲ لول بکار رفته در صحنه جرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت تیراندازی و درگیری خود را اختلافات شخصی عنوان داشتند گفت: پرونده قضایی علیه افراد دستگیر تشکیل به به دادسرا، که باقرارکفالت از طریق یکی از قضات دادسرا آزاد شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری عامل تیراندازی سلاح شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند