Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی المپیک در نخستین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع المپیک توکیو، مقابل نیجریه تن به شکست داد.

شاگردان گرگ پاپاویچ در این بازی که در لاس وگاس برگزار شد با نتیجه ۹۰ بر ۸۷ مغلوب نیجریه شدند تا یکی از بدترین شکست‌های تاریخ دیدار‌های تدارکاتی بسکتبال آمریکا را به نام خود ثبت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کوین دورانت ۱۷ امتیاز، جیسون تیتوم ۱۵ امتیاز و ۷ ریباند و دیمین لیلارد ۱۴ امتیاز و ۴ پاس گل برای تیم ملی آمریکا داشتند. از ۶۳ شوت بازیکنان تیم آمریکا تنها ۲۶ شوت وارد سبد نیجریه شد.

تیم ملی آمریکا در حالی به نیجریه باخت که تاکنون مغلوب هیچ تیم آفریقایی نشده بود و نیجریه را در المپیک ۲۰۱۲ لندن با اختلاف ۸۳ امتیاز (۱۵۶ بر ۷۳) از پیش رو برداشته بود. دیگر بازی دوستانه این دو تیم پیش از المپیک ۲۰۱۶ با نتیجه ۱۱۰ بر ۶۶ به سود آمریکا تمام شده بود.

تیم ملی آمریکا پس از المپیک ۱۹۹۲ بارسلون، ۵۷ بازی تدارکاتی برگزار کرده است که در این مدت تنها متحمل سه شکست شده است.

هدایت تیم ملی نیجریه بر عهده مایک براون، کمک مربی تیم گلدن استیت وریرز است.

تیم ملی آمریکا که روز چهارشنبه ۶ مرداد در بازی‌های المپیک توکیو به مصاف ایران خواهد رفت، ۴ بازی تدارکاتی دیگر هم پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید

تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن را واگذار کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال آمریکا تیم ملی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه