Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات استرالیا از فوت اولین بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۱ و افزایش دوباره مبتلایان خبر دادند.

مقامات استرالیا اعلام کردند: اولین مورد از فوت یک بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در سال جاری امروز (یکشنبه) گزارش شد و با شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا به این بیماری در ایالت نیوساوت ولز، رکورد آمار مبتلایان شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایالت هم اکنون در حال مبارزه با سویه به شدت مسری دلتا است.

همچنین به گفته مقامات استرالیایی پیش بینی می شود تعداد مبتلایان جدید بیماری کووید-۱۹ در سیدنی و مناطق اطراف آن که با محدودیت های کرونایی روبرو هستند، افزایش پیدا کند.

استرالیا نسبت به بسیاری از کشورهای توسعه یافته توانست در پایین نگه داشتن آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ بهتر عمل کند و از زمان آغاز همه گیری در این کشور بیش از ۳۱ هزار مبتلا شناسایی و فوت ۹۱۱ تن نیز گزارش شده است.

روند واکسیناسیون در این کشور به دلیل محدودیت در تامین واکسن و تغییر توصیه های پزشکی برای تزریق واکسن آسترازنکا به کندی انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در حال حاضر واکسیناسیون کرونا در این کشور برای افراد ۴۰ سال به بالا و افرادی که به دلیل مشکل جسمی یا موقعیت شغلی در معرض ویروس قرار دارند، انجام می شود./ ایسنا 

 

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید