Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی صبح امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری شهرستان فارسان با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، گفت: پرداخت 68 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث هتل‌آپارتمان دو ستاره ده‌چشمه در مجاورت کانون گردشگری پیرغار شهرستان فارسان به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: برآورد سرمایه‌گذاری اجرای این طرح 120 میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میزان تاکنون 50 میلیارد ریال آن هزینه شده که 25 میلیارد ریال آورده سرمایه‌گذار و 25 میلیارد ریال از محل پرداخت تسهیلات بانکی بوده است.

جوادی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث هتل‌آپارتمان 2 ستاره ده‌چشمه تاکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: هتل‌آپارتمان ۲ستاره ده‌چشمه در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع با ۲ هزار و ۲۸۵ متر مربع زیربنا در هفت طبقه احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از هتل‌آپارتمان ۲ ستاره ده‌چشمه، ۲۸ اتاق و ۵۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

وی توضیح داد: هم‌اکنون ۱۴ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، دو مجتمع گردشگری، پنج مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و پنج مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فعال است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اختصاص اعتبار چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال هتل آپارتمان ده چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری