Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در نشست با استادیاران صالحین، مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که روز یکشنبه در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، افزود: ابتکار تبلیغات در دست دشمن است و جوانان انقلابی باید به این موضوع توجه خاص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باید باور کنیم که در ارتباط با شناخت و شناسنامه دشمن تشکیلاتی کار شود که در جامعه امروز کار سختی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: واقعیاتی که بر فرهنگ اروپا در طول تاریخ حاکم است، سند دارد که باید اینها را بیرون بیاوریم و دوران قرون وسطی که مایه ننگ دین و تمدنشان است باید به جامعه بیان شود.

وی افزود: همه اسناد در دسترس است فقط جمع‌آوری و تبیین می‌خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر آنها افکار جوان ما را تصرف می‌کنند و ‌ما در خانه‌ عاجز از تربیت فرزند هستیم باید بدانیم که چقدر بی‌تاثیر هستیم.

وی افزود: سوابق و وحشی‌گری‌های آنها با قتل عام ۱۰۰ میلیون سرخ پوست آمریکایی قابل توجه است، اینها بر سر مردم چه آوردند این همه قتل و جنایت و قبرهای دست جمعی که روز به روز کشف می‌شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز هر جا جنگ است، ‌منشا فساد آن استکبار جهانی است پس باید ماهیت آنها را مستند نشان دهیم تا جوانان دشمن خود را بشناسند.

وی گفت: آنها برای قتل و غارت و ‌دزدی به شرق آمدند، ذخایر کشورها را می‌برند و کسی قدم موثری در این حوزه برای شناساندن استکبار برنداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: وقتی هنوز در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها نشخوارهای غربی اشاعه می‌یابد، همین می‌شود.

وی گفت: در جریان تبلیغات روزمره هم اصولی نداریم که روی آن تبلیغات کنیم و کشورهای مختلف رسانه‌هایشان یک حرف می‌زنند اما اینجا در الفبای تبلیغات مانده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید برنامه محور باشیم گفت: هنر چقدر در تبلیغات نقش دارد، متاسفانه هنری در کار نیست و آنچه حوزه هنری هم انجام می‌دهد مثل لالایی برای خواب است.

وی افزود: اهل هنر و ‌ابزار هنر کجا هستند در حالی که با استفاده از انواع و اقسام هنر می‌توان مبارزه کرد، در جایی که دشمن فضای مجازی را ایجاد کرده و در آن تبلیغ می‌کند باید توجه بیشتری داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: با این همه توطئه جهانی و برخی ناکارآمدهای داخلی و انواع کارشکنی باز هم دست رحمت الهی از آستین درآمده و تجدید حیاتی برای ارزش‌های انقلاب پیش آمد.

وی گفت: این مانند بسیاری از موارد دیگر از نوع کار خدایی است و ما باید شاکر باشیم زیرا شکر تنها یک ذکر زبانی نیست و اظهار نعمت است یعنی نعمتی که خداوند به ما داده شکرش این است که تلاش کنیم استعدادهای این اتفاق ظهور پیدا کند و همه خیر و برکت برای مردم و کشور و جهان است.

امام جمعه بیرجند گفت: یکی از مصادیق بصیرت توجه به همین موضوع است و با این همه موانع و تهاجم و مشکلات مردم و ضعف مدیریت‌ها قضیه‌ای اتفاق افتاد در کنار شیوع کرونا که رهبری از آن به عنوان حماسه یاد کردند.

وی افزود: بعضی کارشناسان متخصص تاکید دارند که در انتخابات اخیر کار حماسی استثنایی انجام شد که در شرایط ناباور دنیا را به بهت انداخت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: باید به پاس حضور حماسی مردم بازتابی نشان داده می‌شد که در سطح جامعه کوچک و بزرگ احساس می‌کردند حماسه‌ای حاصل شده است، به دلیل اینکه به ارزش‌های اول انقلاب برگشتیم در همه مساجد سرودهای اول انقلاب پخش می‌شد که نشد.

وی اظهار داشت: در مرکز استان جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد از صلوات جلوگیری می‌کردند و می‌گفتند کف بزنید و به ظاهر مسایل ساده‌ اما مهم است و قضیه به این ختم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم انقلاب جدید را ایجاد کردند و در نظرسنجی‌های غربی گفته بودند ۹۵ درصد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند اما عده‌ای آیه یاس می‌خوانند که متناسب با شکرگزاری این حماسه نبود و نیست.

وی با بیان اینکه بیش از همه چیز نیاز به بصیرت داریم گفت: خاخام یهودی رسانه‌های انگلیسی را تشویق می‌کرد که مردم ایران سواد رسانه‌ای ندارند و کاملا می‌شود هر مسأله‌ای را غالب کرد و آنها را تشویق می‌کرد که ایرانی‌ها را بمباران تبلیغاتی کنید پس باید هوشیار باشیم.

برچسب‌ها سواد رسانه ای خراسان جنوبی فضای مجازی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد رسانه ای خراسان جنوبی فضای مجازی سواد رسانه ای خراسان جنوبی فضای مجازی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی حجت الاسلام و المسلمین عبادی امام جمعه بیرجند خراسان جنوبی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است