Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:46:52 GMT

رادوشوویچ سه‌ شنبه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۷۰۳

دروازه بان کروات پرسپولیس سه شنبه به تهران بر می گردد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، بوژیدار رادوشوویچ که با تعطیلی لیگ اوایل خرداد به کشورش سفر کرده و بعد از آن هم برای بازگشت با مدیران باشگاه دچار مشکل شده و حتی به دنبال فسخ قرارداد بود، پس از صحبت با یحیی گل‌محمدی اعلام کرد حاضر است به خاطر سرمربی تیمش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بر اساس بلیتی که باشگاه پرسپولیس برای او تهیه کرده، رادوشوویچ صبح سه‌شنبه کشورش را به مقصد تهران ترک می‌کند و ساعت ۲۲ سه شنبه به وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است دروازه‌بان پرسپولیس صبح چهارشنبه به باشگاه برود تا مطالبات خود را دریافت کند.

بر این اساس به نظر می‌رسد رادوشووچ در دربی پیش رو در صورت صلاح دید کادر فنی، می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود گل محمدی دوربین های صدا و سیما را بیرون کرد شکایت دیاباته کار دست استقلال داد | پنجره آبی ها دو قفله شد بغض لیونل مسی پس از سوت پایان بازی و قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 / فیلم لیونل مسی، 5 سال پیش: فکر می کنم تقدیر این است که من جام ملی نگیرم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بارها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همینجا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه بان جوان شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)