Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:35:57 GMT

گراوند: معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۷۰۶

گراوند: معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ️اعتقادمان بر این بود که به سمت طرح دعوا و شکایت از مطبوعات نرویم چرا که معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست.

عبدالکریم گراونددر نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات بوشهر از تلاش اهالی مطبوعات بوشهر، رسانه‌های منتقد و کسانی که دل در گرو توسعه استان بوشهر دارند تشکر کرد و اظهار کرد: نقد اگر سازنده باشد موجب رشد وتوسعه است، بنابراین از همه اهالی مطبوعات چه رسانه‌هایی که با دولت همراهی کردند و چه منتقدان، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر همچنین عنوان کرد: اعتقادمان بر این بوده است که به سمت طرح دعوا و شکایت از مطبوعات نرویم زیرا معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست. حل و فصل مشکلات و نیازهای خانه مطبوعات بوشهر را در دستور کار قرار می‌دهیم و معاون عمرانی را برای رسیدگی به این نیازمندی‌ها مامور می‌کنم.

گراوند تصریح کرد: انتظار است مدیریت شهری در بوشهربا قوت از خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر حمایت کند.

وی عنوان کرد: نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مکان فعالیت خانه مطبوعات بوشهر با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و اعضای مربوط برگزار خواهیم کرد.

۷۷ درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند

سید حسین ناظر نیز در این در نشست بیان کرد: در استان بوشهر شاهد تعامل دو طرفه بین استانداری و رسانه ملی هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای بوشهر زیر نظر استان فارس بود اما با آغاز جنگ تحمیلی با فعالیت یک فرستنده رادیویی در مهرماه سال ۵۹ از استان فارس مستقل شد و فعالیت خود را با آژیر قرمز و اعلامیه‌های مربوط به جنگ فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر خاطرنشان کرد: در سال ۶۱ با افتتاح فرستنده کوه مند در استان فعالیت تلویزیونی شبکه بوشهر، سال ۶۷ شبکه استانی رادیو و در سال ۸۳ فعالیت شبکه استانی بوشهر شروع شد.

ناظر با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر تاکنون ۱۵ مدیرکل داشته است یادآور شد: این مرکز چهار شهید، هشت جانباز و دو آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر، تاکنون ۱۶۰ جایزه مختلف در جشنواره‌ها کسب کرده گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی و جذب مخاطب در صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است، به طوری که ۷۷ درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر عنوان کرد: امید آفرینی و جلوگیری از سیاه نمایی در کنار ایجاد فضای نشاط و شادابی از اولویت‌های رسانه ملی است.

در این نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات هم درباره نکاتی از جمله ارائه تسهیلات بانکی به خبرنگاران، محل فعالیت خانه مطبوعات، برگزاری آیین ویژه روز خبرنگار و... سخن گفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خبرنگاران مطبوعات صدا و سیمای مرکز بوشهر صدا و سیمای بوشهر مطبوعات بوشهر خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند