Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از ۵۰ درصد کاهش شهریه ثابت در ترم تابستان تمام الکترونیک دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز گفت: انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با عنوان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند افزود: دانشجویان سایر دانشگاه‌ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند از طریق مراکز و واحد‌های مجری ثبت نام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تاریخ برگزاری کلاس‌ها را از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴ مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جز سی قرآن کریم) به شیوه خود خوان مجاز نیست.

بهروز با اشاره به اینکه، حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، در خصوص نحوه ارائه دروس نظری اظهار داشت: این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفاً بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تأیید منطقه) ارائه می‌شود.

وی سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را ۸ واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی همچنین به نحوه ارزشیابی‌های نظری دوره تابستان اظهار داشت: کلیه ارزشیابی‌ها از تاریخ ۲۶ مرداد لغایت ۴ شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: شهریه ثابت دانشجویان در ترم تابستان تمام الکترونیک دانشگاه پیام نور ۵۰ درصد کاهش دارد و دانشجویان می‌توانند با کاهش شهریه ۵۰ درصدی شهریه ثبت نام کرده و ارتقا تحصیلی خود را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کاهش شهریه شهریه تابستان ترم تابستانی دانشگاه پیام نور ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله

به گزارش قدس آنلاین، بازار اجاره مسکن در کشورمان تابع وضعیت عرضه مسکن است. به علت سقوط تولید مسکن در ۸ سال دولت گذشته، دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن با تقاضای بی‌سابقه و انباشته‌شده مواجه بوده است.

با این حال در دو سال گذشته با کلید خوردن طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ساخت بیش از ۲.۵ میلیون واحد مسکن آغاز شده و حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکن هم تحویل داده شده است.

از سوی دیگر، با کنترل انتظارات تورمی با اجرای سیاست‌های انضباطی پولی و مالی و همینطور برخورد با بنگاه‌های املاک متخلف، بخشی از سوداگری در بازار مسکن کنترل شده اما انتظار می‌رود با تصویب قانون مالیات بر سوداگری در مجلس و اجرای آن در سال جاری، وضعیت مسکن بهتر از گذشته شود و دلالی کاهش یابد.

اطلاعات مرکز آمار هم نشان می‌دهد در فروردین امسال تورم ماهانه اجاره‌بهای مسکن به حدود ۱.۶۵ درصد رسیده که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کمترین رقم است.

همچنین متوسط تورم ماهانه اجاره مسکن در ۸ سال گذشته (۱۳۹۵ – ۱۴۰۲) حدود ۱.۸ درصد بود و کاهش تورم ماهانه اجاره در فروردین امسال به ۱.۶۵ درصد به معنای نزول این شاخص به سطح پایین‌تر از میانگین ۸ سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند