Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاکنون هیچ‌گونه مشکلی پیرو برقراری امنیت در مرزهای شرقی وجود نداشته و هم ارتش و هم سپاه و هم نیروهای مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند. فداحسین مالکی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه مرز‌های شرقی ایران با وجود تحرکات طالبان در امنیت کامل است، اظهار داشت: به لطف خداوند ارتش و سپاه پاسداران در مرز‌های شرقی مستقر بوده و مرز‌های شرقی را به خوبی مورد رصد قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: تاکنون هیچگونه مشکلی پیرو برقراری امنیت در مرز‌های شرقی وجود نداشته و هم ارتش و هم سپاه و هم نیرو‌های مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم پیرو اجلاس‌هایی که در تهران و مسکو درباره افغانستان صورت گرفت، این موارد منتج به تحولاتی در این کشور شود تا خود افغانستانی‌ها اجماعی برای اداره کشور خودشان داشته باشند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: ۲۰ سال است که آمریکایی‌ها به ملت افغانستان قول می‌دهند و اخیراً هم پشت دولت را خالی کرده‌اند و دولت آقای اشرف غنی متوجه شده که نباید با طناب پوسیده آمریکایی‌ها به چاه می‌رفت.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشروی طالبان در افغانستان قابل پیش‌بینی نبود، گفت: این پیشروی‌ها خیلی سریع صورت گرفت و احساس می‌شود خیانت‌هایی در پشت پرده صورت گرفته باشد که به هر حال به این طریق شهر‌ها یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در‌می‌آید.   بیشتر بخوانید: آمریکا درصدد حضور امنیتی و سیاسی در افغانستان است و به اجبار نوع حضورش را تغییر می‌دهد/ ناتو به دستور واشنگتن از افغانستان خارج شد
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مرز های شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟