Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:16:06 GMT

گازرسانی به ۳۹ روستای پیرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۰۸۲

گازرسانی به ۳۹ روستای پیرانشهر

یونس آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: ۳۹ روستای این شهرستان با مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار و در قالب دو محور کوپر و بسطام بیگ در دست گازرسانی است.

او افزود: برای تکمیل گازرسانی به این روستاها، به ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گاز پیرانشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۵۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، خاطرنشان کرد: ۶۵ روستای دیگر پیرانشهر قابلیت گازرسانی دارند که مطابق آنچه پیشتر گفته شد، از این تعداد عملیات گازرسانی به ۳۹ روستا هم اکنون در دست انجام است.

آذریون ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی را ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: اغلب روستا‌های بزرگ این شهرستان که دارای خانوار بیشتری بوده‌اند از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

او در ادامه، ضریب نفوذ گاز در میان خاتوار شهری را نیز ۹۸ درصد ذکر کرد و گفت: برای تکمیل نقاط شهری، پروژه گازرسانی به حفرات خالی به طول ۳۵ کیلومتر به مناقصه گذاشته شده که به محض انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

رئیس اداره گاز پیرانشهر همچنین درباره گازرسانی به واحد‌های صنعتی و مصرف کنندگان عمده نیز اعلام کرد: گازرسانی به واحد‌های صنعتی شهرستان شامل ۳ واحد مرغداری با میانگین پیشرفت ۱۰ درصدی و همچنین کشتارگاه صنعتی با نزدیک به ۱۰۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستاها پیرانشهر تمرچین پیرانشهر اخبار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب

دریافت 41 MB کد خبر 6095610

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران