Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@12:58:55 GMT

چرا حراج تهران به تعویق افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۰۰۴۶

چرا حراج تهران به تعویق افتاد؟

چهاردهمین دوره از «حراج تهران» به علت آنچه از سوی برگزارکنندگان وضعیت قرمز پایتخت به دلیل شیوع کرونا عنوان شده‌ است، به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی «حراج تهران» در اطلاعیه برگزاری این دوره آورده است که با توجه به تشدید همه‌گیری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری چهاردهمین دوره از حراج تهران به تاریخ دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این اعلام، با حصول اطمینان از کاهش همه‌گیری، تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

«حراج تهران» همچنین ضمن ادای احترام به جامعه پزشکی و خدمتگزاران حوزه سلامت، درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان به علت کرونا را تسلیت گفته است.

سال گذشته هم سیزدهمین دوره «حراج تهران» که قرار بود در تابستان برگزار شود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور چندین بار به تعویق افتاد و در نهایت عصر جمعه (۲۶ دی ماه) با ارائه ۱۱۰ اثر به صورت آنلاین و با اجرای حسین پاکدل برگزار شد. مجموع فروش این حراج ۸۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان اعلام شد. گران‌ترین‌ اثر این حراجی به قیمت ۱۲ میلیارد تومان متعلق به آیدین آغداشلو بود که حواشی زیادی را هم به همراه داشت.

بیشتر بخوانید

حراج تهران از شکست می‌ترسد؟ سود فروش آثارحراج تهران به جیب چه کسی می رود؟

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حراج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانرهای آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستارهای آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاوردهای تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارایه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»

نفر اول سی میلیون تومان

نفر دوم بیست میلیون تومان

نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستارهای آزاد»

جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»

جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»

ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌۱۴۰۳ خواهد بود و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091433

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی