Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۹۵ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۳۴ بیمار جدید شامل ۱۴ بستری و ۲۰ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۵ مورد از بیرجند، طبس ۶ مورد، شهرستان‌های سربیشه و قاینات هر کدام ۴ مورد، زیرکوه ۳ مورد و از شهرستان درمیان و نهبندان هرکدام یک مورد جدید از بیماری کرونا شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:همچنین از ۴۶۷ تست سریع کرونا در شبانه روز گذشته ۱۵۷ مبتلای جدید شناسایی شد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۱۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸۴ نفر دارای تست کرونای مثبت هستند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال دو نفر وخیم است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۵۴ بیمار شامل ۱۹ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۲۱ هزار ۴۲۷ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۶۳ هزار ۴۳۱ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۲ هزار و ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته با یک مورد جدید فوت، تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۹۳۰ نفر افزایش یافت.

وی گفت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا، افرادی که واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کردند ۴۴ هزار و ۹۳۲ نفر رسید و تاکنون ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی خراسان جنوبی واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی شبانه روز گذشته خراسان جنوبی شناسایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت