Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:49:52 GMT

طرح نذر آب، سهم بسزایی در نگهداشت مردم منطقه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۳۱۲

طرح نذر آب، سهم بسزایی در نگهداشت مردم منطقه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه شهرستان نهبندان گفت: اجرای طرح نذر آب طی سال گذشته موجب امیدواری و نگهداشت مردم در منطقه شد.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار کرد: خدمت رسانی در تمام نقاط استان لازم است اما خدمات دهی در شهرستان نهبندان به دلایل و مشکلات فراوان ضروری و در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ روستا در شهرستان نهبندان با تانکر آبرسانی می شود، افزود: اجرای طرح نذر آب طی سال گذشته موجب امیدواری و نگهداشت مردم در منطقه شد.

امام جمعه نهبندان بیان کرد: هر چه قدر در حوزه تامین آب منطقه خدمات بیشتری ارائه شود موجب خیر و برکت در سراسر استان خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه‌های هلال مهم ترین ظرفیت جمعیت هلال احمر در رسیدن به جامعه تاب آور است و راه اندازی این خانه ها گامی مثبت و خیر بوده است.

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای تامین آب پایدار روستاهای نهبندان

محمدرضا رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این دیدار افزود: فلسفه وجودی جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح نذر آب جمعیت هلال احمر در روستاهای محروم و کم آب استان، افزود: طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این خصوص در شهرستان نهبندان انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم شهرستان نهبندان از مشکلات کم آبی بسیار رنج می برند، گفت: سعی داریم بیشتر اعتبارات و کمک خیرین را به سمت و سوی اجرای طرح های آب پایدار در مناطق واجد شرایط ببریم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قول مساعد شرکت صنعتی مواد نسوز مقرر شده این شرکت سالیانه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم استان کمک کند، عنوان کرد: از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به شهرستان نهبندان در حوزه تامین آب پایدار در نظر گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه اعتبارات حمایتی در حوزه بهداشت و درمان را در منطقه نهبندان بسیار افزایش داده‌ایم، افزود: جهت اجرای هرچه بهتر طرح های حمایتی و آشنایی مردم با هلال احمر خانه‌های هلال در روستاها راه اندازی شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نذر آب شهرستان نهبندان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طرح نذر آب اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم