Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجوی حوزه خوابگاه‌های دانشگاه تهران طی نامه ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواستار بازگشایی خوابگاه های دانشجویی برای اسکان دانشجویان دوره کارورزی و کارآموزی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه‌های دانشگاه تهران طی نامه ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواستار بازگشایی خوابگاه های دانشجویی جهت اسکان دانشجویان دوره کارورزی و کارآموزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم دانشگاه تهران
جناب آقای نیلی احمد آبادی


با عرض سلام و احترام در یک سال و نیم گذشته که با پیامد‌های مختلف بیماری کرونا مواجه بودیم شاهد مشکلات مختلف دانشجویان بودیم از تخلیه خوابگاه‌ها گرفته تا آموزش مجازی علی رغم مطالبات بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه‌های دانشگاه تهران و تلاش‌های انجام شده مشکلات فراوانی هنوز پابرجا است. در این میان آسیب بیشتری به دانشجویان خوابگاهی وارد آمد که اکنون مسئله اسکان کارآموزان و کارورزان در تابستان نیز به آن اضافه شده است.

بسیاری از دانشجویان رشته‌های فنی دانشگاه تهران ملزم‌اند جهت گذراندن واحد‌های کارورزی و کارآموزی به حضور در آزمایشگاه، دانشگاه یا شرکت‌ها و واحد‌های مختلف اشتغال داشته باشند و لذا باید ساکن تهران شوند. اینک دانشجویان غیر بومی با مشکل اسکان مواجه شده اند با توجه به پلمپ خوابگاه‌ها این جمعیت باید به اجاره شخصی منزل اقدام کنند مسئله‌ای که موجب بروز مشکلات اقتصادی و روانی بسیاری خواهد بود.

آیا رواست که در این وضعیت نابسامان اقتصادی و رکود و تورم بی سابقه که بار گرانی شده بر شانه‌های خانواده‌های ایرانی این گونه هزینه دیگری بر آنان تحمیل گردد. جمعیت دانشجویان اگر بخواهند به سراغ جایی غیر از خوابگاه بروند متحمل هزینه‌های گزاف و مشکلاتی می‌شوند که به کاهش راندمان آموزشی و یادگیری آن‌ها منجر خواهد شد امری که با عنایت به مجازی شدن آموزش بحرانی شده و حالا با این هزینه‌ها بحرانی‌تر خواهد شد.

بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه‌های دانشگاه تهران بار دیگر بر خود وظیفه دید که از حقوق دانشجویان دفاع کرده و از شما مطالبه رفع مشکل کند. امیدواریم که دستور بازگشایی خوابگاه‌ها در وهله اول برای دانشجویان دوره کارورزی و سپس برای دانشجویان دوره کارآموزی را صادر فرمایید تا با باری از دوش دانشجویان در این اوضاع آشفته و اسف‌بار برداشته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه تهران خوابگاه های دانشجویی دانشجویان کارورزی بازگشایی خوابگاه ها بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه های دانشگاه تهران دانشجویان دوره کارورزی کارورزی و کارآموزی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل