Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهلن از لغو طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر از امروز ۲۰ تیرماه به مدت ۱۵ روز خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و به منظور رفاه حال شهروندان با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا طرح زوج و فرد از امروز ۲۰ تیرماه به مدت ۱۵ روز اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خریداران خودرو وکالت نامه‌های با اعتبار حداقل یک ماه تنظیم کنند، افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز برای کلانشهر اصفهان و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز لازم است خریداران و فروشندگان نسبت به تنظیم وکالتنامه های با اعتبار حداقل یک ماه اقدام نمایند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به معذوریت پلیس از ارائه خدمات بدون نوبت اینترنتی، تصریح کرد: آن دسته از وکالت نامه‌های اشخاصی که از تاریخ ۱۷ تیرماه تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده باشد به مدت روزهای تعطیل، مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دارای اعتبار خواهد بود.

کد خبر 506576

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان لغو اجرای طرح زوج و فرد طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر وکالت نامه های خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت