Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، شرکت توزیع برق تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست در مصرف برق حداکثر صرفه جویی را انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌های قبلی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مبنی بر بروز برخی نواقص فنی در شبکه انتقال که منجر به بروز خاموشی‌هایی در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت شده است از تمامی هموطنان گرامی ساکن در مناطق ۲۲ گانه تهران بزرگ درخواست می‌شود به منظور همراهی با خادمان خود در حفظ پایداری شبکه و همچنین تأمین برق سایر شهروندان ساکن در مناطق شرقی پایتخت، حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به‌عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شما اطمینان می‌دهیم نیروهای عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای تهران، بی وقفه در حال رفع مشکل هستند. متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز به‌صورت ۲۴ ساعته برای جلوگیری از بروز خاموشی و یا کاهش زمان خاموشی‌ها تلاش می‌کنند.

پربیننده ترین جدول زمان بندی خاموشی‌ های پایتخت منتشر شد جدول قطعی برق در شهرستان‌ های استان تهران ایران از سه کشور همسایه برق وارد می کند رفع محدودیت کارخانه های فولاد و سیمان با پایداری شبکه برق عربستان برای قیمت بنزین سقف تعیین کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی