Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه جامعه دچار کم تحرکی شده و فدراسیون دوچرخه سواری با کمک رسانه‌ها می‌تواند فرهنگ سازی مناسبی را در این خصوص انجام دهد تا هم مشکل کم تحرکی جامعه از بین برود، هم کاهش آلودگی هوا را شاهد باشیم و هم از بار ترافیکی کاسته شود.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید احمدی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به اهمیت این رشته در جامعه اظهار داشت: ورزش دوچرخه سواری هم در بُعد همگانی و هم در بُعد قهرمانی شاخصه‌های بسیاری دارد و می‌تواند جوانان و نوجوانان بسیاری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی زمان چندانی نداریم و باید با بهره‌گیری از تمامی امکانات و بهره‌مندی از فرصت‌های موجود، برای حضور شایسته رکاب زنان کشورمان در این رویداد‌ها آماده شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: سوابق قهرمانی این فدراسیون نشان می‌دهد که در این رشته ورزشی استعداد‌های نابی داریم و باید با تقویت هیات‌های استانی بستر مناسبی را برای رشد و توسعه این رشته فراهم آوریم. متاسفانه در عملکرد همگانی این فدراسیون در سال گذشته حرکتی مشاهده نشد که باید این مساله در دستور کار رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری قرار گیرد.  

تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌هایی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیرو‌های مسلح و شهرداری‌ها از دیگر مواردی بود که احمدی به آن تاکید داشت.  

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری و علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در این مجمع حضور داشتند و سایر اعضا نیز به صورت وبینار در آن شرکت کردند.

محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در ۴۰ روز اخیر گفت: مدت کوتاهی است که با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون درچرخه سواری انتخاب شده‌ام و در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا موانع را از سر راه برداشته تا در راه موفقیت گام برداریم.

وی به بخشی از مشکلات موجود نیز اشاره کرد و افزود: اقداماتی در گذشته صورت گرفته که نیازمند بررسی کارشناسانه است و ما فعالیت‌های خود را در این خصوص آغاز کردیم.

در ادامه بازرس و خرانه‌دار فدراسیون نیز به ارائه گزارش مالی پرداختند که مواردی جهت بررسی مجدد در دستور کار قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوچرخه سواری کاهش الودگی فدراسیون فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است