Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:37:30 GMT

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۳۴۵۴

کشف احتکار مواد غذایی 25 میلیاردی در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مقابله با سودجویان و احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی و اقتصادی استان زنجان از احتکار مواد غذایی مطلع شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی و به همراه ماموران اداره صنعت و معدن به محل احتکار که یک انبار کارگاه تولیدی غیر فعال بود، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی‌پور خاطر نشان کرد: در بازدید از انبار، ماموران با بررسی بیشتر ۴۸۷ هزار و ۲۷۲ عدد انواع مواد غذایی و تنقلات که در سامانه اداره صنعت ثبت نشده بود، کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است، تصریح کرد: کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

وی همچنین از کشف کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش افشار شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مأموران خودروها را متوقف و در بازرسی از خودروی پراید هزار و ۱۱۶ ثوپ البسه و از خودروی پژو پارس سه دستگاه کولر گازی کشف کردند.
وی ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی زنجان کشف احتکار استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر