Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حاشیه رزمایش بزرگ نذر حیاء با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته حجاب و عفاف و سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (س) به همت ناحیه ثارالله شیراز برگزار می‌شود، از توزیع بیش از یازده هزار محصول حجاب بانوان در این رزمایش و آغاز دوازدهیمن مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از پارسال بیش از ۳۲ هزار قلم از این جنس کالا در به همت پایگاه‌های مقاومت میان نیازمندان در محلات حوزه استحفاظی این ناحیه توزیع شده است، ادامه داد: حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه ثارالله شیراز بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه ۴۴۴ نفر از خواهران بسیجی این ناحیه در قالب گروه‌های جهادی درحال فعالیت هستند، تصریح کرد: این تعداد از خواهران بسیجی، علاوه بر جمع آوری، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، در کمک به کادر درمان بیمارستان‌های کرونایی، تغسیل و تدفین اموات بانوی کرونایی، کمک به بیماران نیازمند در منازل، و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در طرح «حاج قاسم سلیمانی» فعالیت می‌کنند.

زارعی تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت هم این بسیجیان علاوه بر طرح نذر حیا، هم در نذر رهایی و هم تهیه و اهدا بسته‌های معیشتی و جهیزیه فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

او با بیان اینکه نذر حیاء در قالب بسته‌هایی شامل چادر، مقنعه، روسری، ساق دست و محصولات دیگر مرتبط با ححاب بانوان است، ارزش هربسته را بیش از ۵۰۰ هزار تومان دانست و گفت: بسته‌های معیشتی هم در دهه ولایت، از عید قربان تا غدیر میان نیازمندان این ناحیه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج ثارالله شیراز هفته عفاف و حجاب ناحیه ثارالله شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جمله جنجالی کارشناس صداوسیما به افراد بی‌حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..