Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد‌ها نفر از ساکنان شهر رام الله ضمن برگزاری تظاهرات، خواستار برکناری محمود عباس و سرنگونی تشکیلات خودگردان و دولت آن شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صد‌ها نفر از ساکنان شهر رام الله در کرانه باختری دست به برگزاری تظاهرات زدند.

خبرگزاری صفا گزارش داد که این تظاهرات در اعتراض به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و این نهاد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صفا، تظاهرات کنندگان در اعتراضات خود، خواستار برکناری عباس و سرنگونی تشکیلات خودگردان و دولت آن شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین قتل «نزار بنات» فعال سیاسی و اجتماعی فلسطین را محکوم کردند و شعار‌هایی علیه عباس سر دادند.

بنا بر این گزارش، معترضان شعار‌هایی سر دادند از جمله: «ملت خواستار سرنگونی رژیم است... ملت خواستار سرنگونی باندبازی هستند... تشکیلات [خودگردان]ما، انقلابیون را می‌کُشد»

معترضان همچنین سیاست‌های تشکیلات خودگردان مبنی بر بازداشت و ترور سیاسی و سرکوب تظاهرات‌کنندگان را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان همچنین رفتار نامناسب نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان علیه معارضان سیاسی و همچنین هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در همین ارتباط، نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان پنجم تیر ماه جاری در لباس غیرنظامی، به تظاهرات شهروندان رام الله در محکومیت جنایت ترور فعال فلسطینی حمله کردند.

نزار بنات منتقد سرسخت تشکیلات خودگردان بود و چندی پیش از اتحادیه اروپا خواسته بود تا کمک مالی به تشکیلات خودگردان را به دلیل به تعویق انداختن انتخابات، قطع کند. به عقیده نزار بنات، «تشکیلات خودگردان برای منافع خود همه چیز از جمله خیزش مردمی و فدائیان فلسطین را می‌فروشد».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رام الله محمود عباس تظاهرات تشکیلات خودگردان تظاهرات کنندگان رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری «عمون» اردن، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد