Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر انگلیسی شیاطین سرخ مجددا به تمرینات این تیم باز خواهد گشت.

جسی لینگارد، وینگر 28 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد پس از حضوری قرضی در وست هم، مجددا به این تیم بازگشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد؛ با شروع تمرینات پیش فصل منچستریونایتد، برخی از بازیکنان این تیم که در رقابت های ملی حضور دارند، باید تمرینات خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسی لینگارد نیز اعلام کرد که از فردا به تمرینات منچستریونایتد باز خواهد گشت:

دوشنبه هفته قبل از تعطیلات خود در یونان بازگشتم و تا امروز، 5 روز است که قرنطینه شده ام. نتیجه تست کرونای من منفی بود و قطعا بازی امشب (فینال یورو 2020 میان انگلیس و ایتالیا) را تماشا خواهم کرد و از فردا به تمرینات منچستریونایتد باز خواهم گشت.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود خطر کسر 3 امتیاز بیخ گوش پرسپولیس؛ سرخ ها طلبکاران داخلی را جدی بگیرند! استقلال به جای انتشار مدرک، اهانت کرد! / به جای توهین، لطفا به سوال هواداران جواب بدهید داستین پویریر با ناک اوت فنی پیروز مبارزه با کانر مک گرگور شد | UFC 264 لیونل مسی: احساس می کنم خدا این لحظه را برای من رزرو کرده بود؛ مقابل برزیل در برزیل!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین

مصدومیت جدی زانو می تواند دوران حرفه ای بردغجی را تحت تاثیر قرار دهد.

طرفداری | رونی بردغجی، وینگر 18 ساله کپنهاگن که انتظار می رفت در تابستان راهی تیمی بزرگ شود، با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد.

با اعلام باشگاه کپنهاگن، رونی بردغجی دچار پارگی رباط صلیبی شده و با توجه به شدت مصدومیت او انتظار می رود 9 الی 12 ماه از میادین دور باشد. این وینگر 18 ساله به تیم های بزرگی چون بارسلونا، چلسی، یوونتوس و بایرلورکوزن لینک شده بود و حال با این مصدومیت، انتقال احتمالی او به یکی از تیم های بزرگ اروپا را باید منتفی بدانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!