Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:47:20 GMT

وین رونی: نباید اسیر بازی ایتالیا بشویم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۳۹۳۵

وین رونی: نباید اسیر بازی ایتالیا بشویم

وین رونی معتقد است تیم ملی انگلیس پیش از دیدار فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا، بخت اول قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس حالا در آستانه فتح اولین جام اروپایی خود قرار گرفته و فقط ایتالیا را در دیدار فینال پیش روی خود می بیند. وین رونی که در طول دوران ورزشی خود 53 گل با پیراهن سه شیرها به ثمر رسانده، مدعی شد انگلیس با بازیکنان سرعتی خود می تواند شرایط را برای لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی دشوار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین گلزن تاریخ بزرگ منچستریونایتد مقاله ای برای نشریه تایمز با این مضمون نوشت: "من فکر می کنم ما نامزد اول کسب عنوان قهرمان هستیم. انگلیس با به اندازه کافی بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد و شرایط انها از نظر ذهنی بسیار خوب بوده است. اما تنها هشداری که من می توانم بدهم این است که نباید اسیر و درگیر نحوه بازی ایتالیا شویم، زیرا حریف در دیدار فینال در تلاش برای کاهش سرعت جریان مسابقه خواهد بود.

 

 

اگر من جای گرت ساوت گیت بودم به بازیکنان انگلیس می گفتم که سریع بازی کرده، سرعت بازی را حفظ کرده و اینقدر بازیکنان ایتالیا را مجبور به تلاش بکنند تا آنها خسته شوند.

 

لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی بازیکنان بزرگی هستند، اما سرعت خیلی بالایی ندارد. من مطمئن هستم که گرت و استیو هالند دیدار نیمه نهایی ایتالیا برابر اسپانیا و گل آلوارو موراتا برای لاروخا را تماشا کرده اند. اگر انگلیس بتواند کاری کند رحیم استرلینگ به داخل نفوذ کرده و هری کین و سایر بازیکنان سرعتی در جناحین حرکت کنند، کیه لینی و بونوچی ذره ای از این شرایط لذت نخواهند برد."

تیم ملی انگلیس وین رونی یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس وین رونی یورو 2020 وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان پیکان بازی درگیرانه ای در زمین داشتند و هر دو تیم در بخش دفاعی سازمان دهی خوبی داشتند و در مجموع دیدار دشواری برای ما بود.

او ادامه داد: هم ما و هم پیکان کمترین فضا را به یکدیگر می‌دادیم. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. کمترین موقعیت را به پیکان دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیم آلومینیوم گفت: فوتبال مکانی است برای استفاده از بازیکنان آماده و با کیفیت و من برای استفاده از جوانان بهترین تصمیم را می‌گیرم. هر بازیکنی که توانمند و با استعداد باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و به سن و سال آن توجه نمی‌کنیم. ما در آلومینیوم همیشه سعی کرده‌ایم تا شایسته سالاری داشته باشیم.

کد خبر 6098613 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!