Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر دو چندان شدن ضریب هوشیاری و مراقبت ها در مرزها با توجه به شرایط منطقه و تهدیدات ناشی از اقدامات طالبان تاکید کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به شیوع موج پنجم کرونا و پشت سر گذاشتن این موج به راحتی، افزود: بر سختی شرایط اشراف داریم، اما امیدواریم که مردم با رعیت پروتکل ها در راستای جلوگیری از افزایش آمار ابتلا همکاری کنند و از طرفی نیز در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم از این دو موج دشوار با سهولت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات آب و برق و کرونا و مشکلات منطقه ای، گفت: امیدواریم که دولت آینده با مدیریت مناسب این شرایط را پشت سر بگذارد. با توجه به برخی تهدیدات طالبان و مزدوران، باید در مرزها ضریب هوشیاری و مراقبت را دو چندان کرد، هر چند که این موارد از ابتدای انقلاب مطرح بوده است، اما امیدواریم با عزم و اراده و ایمان و توکل بر خداوند و وحدت کلمه و اطاعت از رهبری این شرایط را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به سه نظام اقتصادی دنیا اعم از سرمایه داری غربی، مارکسیستی شرقی و مختلط، گفت: اسلام از اساس، اقتصادی مختلط داشته و بر اقتصاد دولتی و خصوصی مطلق تکیه ندارد. اگر حوادث تلخی در دنیا به وجود نیاید در مقام تئوری می توان اقتصاد جمعی و فردی و سوسیالیستی و اسلامی را دنبال کرد، اما اگر شرایطی مانند کرونا رخ دهد، مسلما اقتصاد خصوصی یا دولتی به شکل ۱۰۰ درصدی جواب نمی دهد و قطعا اقتصاد مختلط کارآمد خواهد بود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: امروز شاهد بی عدالتی در توزیع واکسن و امکانات در دنیا هستیم، بسیاری از بنگاه های اقتصادی تعطیل شده است، با کمبود آب و برق روبرو هستیم و اگر به تئوری اقتصاد خصوصی یا سوسیالیستی شرقی تکیه کنیم راه به جایی نخواهیم برد، البته این کرونا تئوری بافی را کنار زد و باعث شد که دولت ها نظریه ها را کنار بگذارند و بسته به شرایط حمایت ها و تدابیر ویژه را دنبال کنند. بخش دولتی و غیردولتی حتما باید آینده نگری داشته و بر اساس اسلام به علم و فطرت نگاه کنند تا از شرایط بحرانی مانند کرونا عبور کنیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری صدها میلیون دلاری برای تهیه واکسن، افزود: در شرایط بحرانی و کاهش آسیب ها باید سرمایه ها و امکانات را بسیج کرد، در این میان زکات یکی از این سیاست های حمایتی برای کمک به نیازمندان، خانواده ها و رفع مشکلات اجتماعی است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه زکات به تنهایی جوابگو نیست، اظهار کرد: در شرایطی که جان و مال مردم در خطر است باید دولت و مردم، مجلس و خیرین از زاویه ای دیگر وارد میدان شوند و دولت جدید نیز باید برای همه مسائل به هم پیچیده تدبیر کند.

وی مالیات بر ثروت و سیاست هایی مانند آنرا امکانی برای کمک به نیازمندان و کاهش چالش های اقتصادی دانست و گفت: متاسفانه گاهی برخی در شرایط بحرانی به دنبال جیب خود و بریدن گوش مردم هستند، اما باید از این گردنه ها با سیاست های حمایتی عبور کرد و انسان ها را از قید و بند آزاد کرد و در روز سخت اطعام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کشور ظرفیت صادرات سالانه میلیون ها دلار پوشاک را دارد، افزود: گداپروری خیانت به کشور است، باید با فقر مقابله کرد، کمیته امداد باید برای توانمندسازی و اشتغالزایی خرد و کلان، علمی و فنی فرهنگی و سیاسی تلاش کند. کشور باید به مرحله رشد تولید برسد و صادرات بر مبنای تولید داخل دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان مرکزی کروناویروس طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها به مساله مطالعه ضریب بدهند
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت