Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ از سیاست های جو بایدن به شدت انتقاد کرده و می گوید که وی آمریکا را به آستانه نابودی کشانده است. خبرگزاری میزان - دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا روز یکشنبه در کنفرانس «اقدام سیاسی محافظه کار» در شهر دالاس در ایالت تگزاس سخنرانی کرد.   به گزارش «کی تی وی ان»، ترامپ در مورد سیاست‌های دموکرات‌ها و بودجه پلیس صحبت کرد؛ او گفت «در شهر نیویورک جرم و جنایت از کنترل خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع رکورد زده و کسی به دلیل آن تحت پیگرد قرار نمی‌گیرد، البته به جز جمهوری خواهان بی گناه.»   او در ادامه گفت «دموکرات‌ها می‌دانند که سیاست‌های آن‌ها در مورد جرم بسیار مطلوب نیست؛ بسیار افراط گرایانه و دیوانه وار است.»    ترامپ همچنین از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت که بایدن این کشور را به آستانه نابودی کشانده است. او در این رابطه گفت «جو بایدن کشور ما را به مرز نابودی کشانده است. درست در اینجا در تگزاس، ما کانون بحران مرزی و مهاجرتی هستیم؛ برخلاف آنچه قبلاً در تاریخ کشور ما دیده شده است.» بیشتر بخوانید: تیراندازی در تگزاس/ افزایش قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدا تیراندازی‌های مرگبار آخر هفته/ طوفان «السا» در راه فلوریدا تیراندازی در تگزاس   به گزارش پلیس آمریکا، بر اثر یک حادثه تیراندازی در حوالی شهر «ال پاسو» در ایالت تگزاس، یک نفر کشته و ۵ نفر زخمی شدند.   در گزارشی که در زمان این حادثه به پلیس ارسال شده، آمده که صدای شلیک چندین گلوله به گوش رسیده است.   به گفته مقامات شهر ال پاسو، فرد کشته شده یک مرد ۲۱ ساله است.   بر اساس گزارش‌های پیشین، منطقه‌ای که تیراندازی در آن رخ داده، جایی بوده که به طور مداوم در آن تیراندازی می‌شده و سطح جرم و جنایت در آن بسیار بالاست.   افزایش تلفات ریزش ساختمان در فلوریدا مقامات شهر میامی-دید طی کنفرانسی خبری اعلام کردند که تلفات ناشی از ریزش ساختمان در منطقه سورفساید در ایالت فلوریدا به ۹۰ تن رسیده است.   از این تعداد تاکنون هویت ۷۱ جسد شناسایی و تایید شده است.      چارلز بورکت، شهردار سورفساید گفت که تلاش‌ها برای آوار برداری و یافتن اجساد دیگر همچنان ادامه دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو

بر اثر سیل ناشی از بارش بارندگی‌های شدید در تانزانیا ۱۱۵ نفر جان خود را از دست دادند.

قاسم مجالیوا نخست وزیر تانزانیا طی سخنانی در پارلمان گفت، ۱۵۵ نفر در سیل ناشی از بارندگی‌های شدید جان باخته و ۲۳۶ نفر زخمی شدند.

مجالیوا با اشاره براینکه، باران ۲۰۰ هزار نفر را در ۲۶ منطقه تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد، ۱۰ هزار خانه آسیب دیده است.

بر اثر سیل برخی مدارس، جاده‌ها، پل‌ها و مراکز بهداشتی آسیب دیده و تعداد زیادی دام نیز تلف شدند. طبق اعلام آژانس هواشناسی تانزانیا، انتظار می‌رود بارندگی‌های شدید تا ماه آینده ادامه داشته باشد.

همچنین سیل ناشی از بارش شدید باران در جمهوری دموکراتیک کنگو موجب مرگ ۱۰ نفر شد.

بر اساس گزارشات مطبوعات ملی، پس از ۲ روز بارندگی شدید در شهر باسانکوسو استان استوایی سیل جاری شد. در این بلای طبیعی ۸۰ خانه ویران شده، پل‌ها و جاده‌ها زیر آب مانده و تاکنون اجساد ۱۰ نفر پیدا شده است.عملیات جستجو و نجات در این شهر ادامه دارد.

این کشور که در منطقه گرمسیری واقع شده است، اغلب در طول فصل بارندگی با بلایای طبیعی روبرو می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان