Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:05:59 GMT

مردم یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۶۷۳۰

مردم یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند

سفیر ایران در صنعاءبا بیان این‌که ۲ هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز سعودی علیه کودکان، زنان، مردم یمن و زیرساخت‌های حیاتی آن می گذرد، نوشت: مردم مظلوم و قهرمان یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء در توئیتی با اشاره به گذشت ۲ هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز رژیم سعودی به یمن نوشت: ۲ هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز سعودی علیه کودکان، زنان، مردم یمن و زیرساخت‌های حیاتی آن می‌گذرد و این تجاوز همچنان ادامه دارد و مردم مظلوم و قهرمان یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران در روزهای آغازین بعد از این تهاجم سعودی به یمن در فروردین ماه ۱۳۹۴، پیشنهادی چهار ماده‌ای را مبتنی بر آتش بس فوری، تسریع در ارسال کمک‌های انسانی، رفع محاصره ظالمانه و انجام گفت‌وگوها بین همه گروه‌های یمنی و تشکیل دولت فراگیر ملی ارائه کرد و آنگونه که مقامات ایرانی بارها اعلام کرده‌اند این پیشنهاد هنوز هم روی میز قرار دارد. علاوه بر این تلاش‌های دیگری نیز در این سال‌ها صورت گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان رژیم سعودی یمن جمهوری اسلامی ایران حسن ایرلو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، روز سه‌شنبه از کشور‌های عربی و مسلمان خواست در برقراری عدالت برای مردم فلسطین «ثابت و استوار» باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، انور با تاکید بر لزوم محاکمه اسرائیل به دلیل «همه جنایات مرتکب شده علیه فلسطین»، گفت: «همه طرف‌ها باید نسبت به تهاجم غیرقانونی اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین که عامل اصلی این درگیری طولانی‌مدت است، اعتراض کنند.»

بیانیه انور پس از دیدار وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض صادر شد.

پیش از این، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی تاکید کرد که ریاض مخالف آوارگی مردم غزه است. محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

با گذشت بیش از شش ماه از حمله اسرائیل به نوار غزه، بخش‌های وسیعی از غزه به ویرانه‌ای تبدیل شده بود و ۸۵ درصد از جمعیت غزه در بحبوحه محاصره فلج کننده مواد غذایی، آب سالم و دارو مجبور به آواره شدن داخلی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید