Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:53:18 GMT

انجام 1944 ماموریت درمانی توسط اورژانس بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۶۷۳۸

انجام 1944 ماموریت درمانی توسط اورژانس بابلسر

سیدکاظم جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر گفت: اورژانس ۱۱۵شهرستان بابلسر دارای ۳پایگاه در شهر بابلسر و ۲پایگاه در شهرهای هادی‌شهر و بهنمیر است.

جلیلیان در شرح حوادث اخیر در این شهرستان اظهار کرد: در ۳ماه نخست سال جاری، در مجموع هزار و 944 ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس شهرستان بابلسر انجام شد که از این تعداد ۳۹۱مورد تصادف و هزار و 553 مورد غیر تصادف رانندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابلسر ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی اورژانس شهرستان بابلسر ۲۱۲مورد قلبی و فشارخون بوده که بعد از تصادف دومین علت تماس‌های مردمی با اورژانس۱۱۵ بوده است.

جلیلیان افزود: از هزار و 944 ماموریت انجام شده توسط اورژانس شهرستان بابلسر، هزار و 265 مورد به بیمارستان‌های شهرهای همجوار منتقل شده است.

وی با اشاره به شروع پیک جدید کرونا گفت: باتوجه به شروع پیک‌جدید ویروس کووید۱۹ از تمام همشهریان عزیز درخواست دارم پروتکل‌های بهداشتی را کماکان رعایت کرده و همواره ضمن استفاده از ماسک از دورهمی‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/3141/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف شهرستان بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه طی تماس با اورژانس حادثه تصادف در محور مرادلوی شهرستان مشگین شهر گزارش شد.

وی خارنشان کرد: به دنبال تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در مرادلو روستای سید قهرمانلو بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل افزود: ۷ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095725

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته