Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در نامه دکتر علی‌اصغر مونسان به علیرضا آشناگر آمده است:

«در اجرای ماده ۱ از قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال ۱۳۸۲ و مواد ۱۱ و ۱۲ از قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی حفظ میراث‌فرهنگی ناملموس مصوب سال ۱۳۸۴ و مواد ۲ و ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور مصوب ۱۳۸۷/۱۱/۶ هیأت محترم وزیران و با رعایت مقررات آیین‌نامه اجرایی مذکور، میراث‌فرهنگی ناملموس با عنوان «مراسم عزاداری چهل و هشتم امامزاده مصیب» به شماره ۲۳۳۹، «شیوه سنتی تهیه سرمه چشم در شهرستان شاهرود» به شماره ۲۳۴۰، «آیین سنتی خیمه‌سوزان در سرخه» به شماره ۲۳۴۱، «شیوه سنتی فرآوری پنیر در مغار روستای اروانه» به شماره ۲۳۴۲، «شیوه سنتی تهیه تلی شاهرود» به شماره ۲۳۴۳ و «مهارت سنتی پخت غذای ته‌چین گرمساری» به شماره ۲۳۸۳، «آیین سنتی و جشن نو سال روستای تویه» به شماره ۲۳۸۴، «شیوه سنتی پخت سبزی‌پلو سمنانی» به شماره ۲۳۸۵، «مهارت سنتی پخت آش واگره روستای جوین» به شماره ۲۳۸۶، و «مهارت سنتی پخت غذای دوشائین حلوا» به شماره ۲۳۸۷ در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ در فهرست ملی میراث‌فرهنگی ناملموس  به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه اقدام که موجب حفظ و احیای این میراث شود، مورد تأکید است.»

46

کد خبر 1534345

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان میراث فرهنگی شیوه سنتی سنتی پخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد